مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس غرب استان تهران از اعزام هشت گروه راوی عرصه دفاع مقدس در قالب دو تیم به مناطق جنگی خبر داد.
کد خبر: ۲۴۳۲۵۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس غرب استان تهران، نادر ادیبی افزود: این دو تیم از بهمن ماه سال گذشته به منظور ارائه اطلاعات کارشناسی و دقیق به زائران این مناطق به پادگان شهید کلهر اندیمشک اعزام شدند.

وی اظهار داشت: هر ساله در تعطیلات نوروزی تعداد زیادی از افراد علاقه‌مند به بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور می‌پردازند که امید است با نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه دستاوردها و آرمان‌های امام و شهدا عملی شود.

این مسئول خاطرنشان کرد؛ این افراد از مناطقی همچون طلائیه، فتح‌المبین، فکه، شرهانی، شلمچه و اروندکنار بازدید می‌کنند و راویان طی بازدیدها تمام‌ مشخصات مناطق و خاطرات خود را برای زائران بازگو می‌کنند.

ادیبی بیان داشت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس غرب استان تهران برای فراهم کردن زمینه‌های تسهیل بازدید زائران طی دو ماه گذشته افرادی را که توانایی روایتگری دارند را شناسایی و پس از برگزاری چند جلسه توجیهی، به پادگان شهید کلهر اندیمشک اعزام می‌شوند.

وی در ادامه به برگزاری گردهمایی بزرگ رزمندگان گردان حضرت علی اکبر لشکر 10 سیدالشهدا در جماران اشاره کرد و گفت: این گردهمایی به منظور تجدید میثاق فرماندهان و رزمندگان گردان حضرت علی اکبر و لشکر 10 سیدالشهدا در جماران برگزار شد.

ادیبی تصریح کرد: در این راستا 130 نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس با حضور در جماران با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

در این مراسم فرمانده گردان حضرت علی اکبر طی سخنانی افزود: گردان حضرت علی اکبر با تقدیم حدود هزار و 358 و بیش از هزار و 850 جانباز و مجروح و 35 آزاده به عنوان یکی از یگان‌های خط شکن سپاه اسلام در چند‌ عملیات سرنوشت‌ساز حضور پررنگی داشته است.

حمید تقی‌زاده اظهار داشت: در این راستا بر ما واجب است همه ساله با حضور در حسینه جماران این قبله‌گاه عاشقان روح‌الله با اهدف و آرما‌ن‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیعت کرده و مراتب آمادگی خود را برای اجرای‌ اوامر ولی‌امر مسلمین اعلام کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها