مسئول سازمان نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج اعلام کرد؛ تا کنون یک میلیون نفر مناطق جنگی را زیارت کرده اند و پیش بینی می شود، 500 هزار نفر دیگر از مردم کشورمان تا پایان نوروز از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس دیدن کنند.
کد خبر: ۲۴۲۵۸۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، سردار "علی رضا عظیمی جاهد" با اشاره به استقبال مردم از طرح راهیان نور از مناطق جنگی افزود: هر چند امکانات ما به اندازه تعداد دیدار کنندگان نیست، اما امسال استقبال بسیار گسترده است و دانشجویان خارجی در ایران نیز به خیل راهیان نور پیوسته‌اند.

سردار عظیمی جاهد اظهار داشت: ستاد راهیان نور برای ایجاد جذابیت در منطقه، امسال رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را که در قالب فرمانده دسته، گروهان و فرماندهان گردان، تیپ، لشگر و قرارگاه در دوران دفاع مقدس شرکت کرده بودند، در مناطق یادمانی به عنوان راوی مستقر شده اند.

وی تاکید کرد: در تنگه مرصاد، سپاه نبی اکرم در منطقه مهران، برادران سپاه امیرالمومنین وهمچنین در جبهه دهلران و شرهانی برادران سپاه صاحب الزمان اصفهان در منطقه فکه، برادران سپاه علی بن ابی طالب در دهلاویه، سپاه 31 عاشورا و در هویزه برادران بسیج دانشجویی را برای بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس مستقر شدند.

عظیمی جاهد ادامه داد: در جبهه طلائیه، برادران سپاه 41 ثارالله در شلمچه، برادران سپاه ولیعصر در شرق کارون ، اروند و فاو هم برادارن گردان هایی که در آن مناطق در عملیات شرکت کردند، مستقر هستند .

وی گفت: امیدواریم در سال های آینده با ایجاد زمینه های مناسب، میزبان مردم کشورهای دیگر نیز در مناطق جنگی ایران باشیم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها