با حضور هزاران نفر از مردم تهران

همایش بزرگ «ستارگان دوکوهه» برگزار شد

همایش بزرگ «ستارگان دوکوهه» گرامی‌داشت سه تن از فرماندهان شهید لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) با حضور هزاران نفر از مردم تهران سه‌شنبه شب برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۹۰۴۴

به گزارش خبرگزاری فارس، همایش بزرگ «ستارگان دوکوهه» بزرگداشت سه تن از فرماندهان شهید لشکر 27 محمدرسول‌الله(ص) شهیدان محمدابراهیم همت، عباس کریمی، رضا چراغی و شهیدان عملیات‌های خیبر، بدر و والفجر یک با حضور مقامات بلندپایه کشوری و لشکری، خانواده شهدا و ایثارگران و هزاران نفر از اقشار مختلف مردم، شب گذشته در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

در این مراسم که سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، امیر دریابان علی شمخانی، صادق محصولی وزیر کشور، سردار عبدالله عراقی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، حجت‌الاسلام نیازی و سردار حسین همدانی جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج در آن حضور داشتند، از تمبر یادبود و کتاب این سه سردار شهید لشکر 27 محمدرسول‌الله(ص) رونمایی شد و این کتاب‌ها به همراه لوح فشرده مستند «ابراهیم در آتش» در اختیار شرکت کنندگان در مراسم قرار گرفت.

همچنین در این مراسم فرمانده کل سپاه با اهدای لوح و هدایایی از خانواده این شهیدان و چند تن از جانبازان جنگ تحمیلی قدردانی کرد.

سعید قاسمی و شیبانی از همرزمان شهید همت و از نیروهای لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) در ایام دفاع مقدس در این برنامه طی سخنان کوتاهی به ذکر خاطرات از این سه شهید بزرگوار پرداختند.

از نکات قابل توجه این برنامه حضور گسترده مردم بود که علی رغم پر شدن سالن و نشستن بر روی پله‌ها، صدها نفر نیز در بیرون از تالار منتظر ورود به این همایش بودند.

پخش نماهنگ‌های زیبا از ایام دفاع مقدس و برخی مکالمات فرماندهان شهید در سالن، از نکات دیگر برگزاری همایش ستارگان دوکوهه بود.

سردار عبدالله عراقی نیز در ابتدای این برنامه ضمن خوشامدگویی به حاضران و با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای جنگ تحمیلی اظهار داشت: به همت سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در هر فصل از سال یک یادواره بزرگ در جهت تجلیل و بزرگداشت یاد و خاطر شهدا برگزار می‌شود و در کنار آن مراسم‌های یادبود دیگری نیز در سطح پایگاه‌های بسیج برگزار خواهد شد.

این مراسم به همت موسسه فرهنگی شهدای دو کوهه و با همکاری سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، بنیاد شهید و امورایثارگران، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و شهرداری تهران برگزار شد.

موسسه فرهنگی شهدای دو کوهه در تاریخ 13 تیرماه امسال نیز کنگره بزرگ «خورشید دوکوهه» یادواره جاویدنشان احمد متوسلیان یکی دیگر از فرماندهان لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) را برگزار کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها