با حضور فرمانده کل سپاه انجام شد

تقدیر از چند دهه مجاهدت حاج بخشی

چند دهه مجاهدت و تلاش حاج بخشی در همایش بزرگ «ستارگان دوکوهه» از سوی مردم تهران و سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۲۳۹۰۴۰

به گزارش خبرگزاری فارس، حاج بخشی از رزمندگان ایام دفاع مقدس که علی رغم بیماری و ضعف جسمانی در همایش بزرگ «ستارگان دوکوهه» بزرگداشت سه تن از فرماندهان شهید لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) حضور یافته بود، از سوی فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح کشورمان و هزاران نفر از اقشار مختلف مردم در تالار بزرگ وزارت کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

حاج بخشی که به تازگی از بستر بیماری رهایی یافته در این مراسم همچون گذشته با بستن سربند، پوشیدن کفن و حمل سلاح گرینوف مخصوص خود، در حالی که به سختی گام بر می‌داشت بر روی سن حاضر شد و در حالی که پرچم معروف "محمد رسول الله " را نیز به کمک یکی از همراهان خود به دوش داشت، پشت میکروفن قرار گرفت و با سردادن شعار معروف "ماشاء الله، حزب الله " به ابراز احساسات شدید حاضران در سالن جواب داد.

حاج بخشی در سخنانی کوتاه، با بیان اینکه من امشب شهدا را در این مراسم حاضر می‌بینم، وصیت کرد بعد از وفات، جنازه اش را زیر پای شهدای دفاع مقدس دفن کنند تا همواره از برکت آنها بهره‌مند شود.

پیش از آمدن حاج بخشی روی سن، حاضران در سالن با سر دادن شعار معروف حاج بخشی یعنی «ماشالله، حزب‌الله» و صلوات در حالی به استقبال از وی رفتند که سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران و دریابان شمخانی نیز در مراسم تقدیر از این رزمنده باسابقه ایام دفاع مقدس حضور داشته و برای او آرزوی سلامتی و طول عمر کردند.

حاج ذبیح‌الله بخشی معروف به حاج بخشی با بیش از 70 سال سن، از جانبازان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بوده و برای رزمندگان تداعی کننده حبیب ابن مظاهر است.دو پسر و یک داماد حاج بخشی نیز در ایام جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها