ماجرای یک دزدی عجیب فاش شد

سرقت با قلقلک

سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار ، پس از سوار کردن یک مرد 71 ساله ، او را آنقدر قلقلک دادند که بیهوش شد و سپس اموالش را سرقت کردند.
کد خبر: ۲۳۳۳۷۵
حسین توکلی، بازپرس شعبه 5 دادسرای جنایی تهران با اشاره به این پرونده سرقت که تاکنون سابقه نداشته است ، به «جام‌جم» گفت: چند روز پیش، عابران در یکی از محله‌های خلوت غرب تهران با مشاهده پیرمردی که در حاشیه یک کوچه بیهوش افتاده بود، موضوع رابه مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند و پس از حضور ماموران در محل، مرد سالخورده به بیمارستان منتقل و پس از اقدامات پزشکی، وی به دادسرای جنایی تهران مراجعه و در ارتباط با بیهوشی خود و سرقتی که از وی صورت گرفته، شکایت کرد.

شاکی در اظهارات خود گفت: پس از دریافت حقوق بازنشستگی‌ام، سوار یک خودروی پراید شدم. در طول مسیر، راننده و 2 سرنشین خودرو مدام با من شوخی می‌کردند تا این که رانندهبه بهانه شلوغی مسیر، وارد یک خیابان فرعی شد و در این هنگام، 2 سرنشین خودرو شروع به قلقلک دادن من کردند و این قلقلک‌ها آنقدر ادامه پیدا کرد که بیهوش شدم و زمانی به خود آمدم که متوجه شدم چندین ساعت در بیمارستان بوده‌ام.

بازپرس شعبه 5 دادسرای جنایی افزود: به دنبال این شکایت، دستور قضایی صادر و با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی و چهره‌نگاری، ردپای یکی از سارقان سابقه‌دار به نام ناصر شناسایی شد. پس از دستگیری این متهم، وی در تحقیقات مقدماتی ابتدا منکر سرقت شد اما پس از مشاهده دلایل و مدارک و مواجهه با مالباخته به جرم خود با همدستی 2 نفر از همدستانش اعتراف کرد.

متهم در اعترافاتش گفت: پس از سوار کردن پیرمرد شاکی متوجه شده‌اند او به قلقلک حساسیت دارد و به قصد سرقت ابتدا با وی شوخی کرده‌اند و در ادامه آنقدر او را قلقلک داده‌اند تا بیهوش شده است.

دستگیری متهمان

بازپرس جنایی تصریح کرد: به دنبال اعترافات متهم، 2 همدست دیگر وی نیز در جنوب شرق تهران دستگیر شدند و علاوه بر سرقت از پیرمرد شاکی، به چند فقره سرقت دیگر نیز در پوشش حمل مسافر اعتراف کردند.

توکلی افزود: با دستور قضایی در این زمینه تحقیق از متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها