مردی که پس از جدایی از همسر خود، دچار توهم شده و 2 فرزند خردسال خود را به قتل رساند، از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان ورامین بازداشت و به جرم خود اعتراف کرد.
کد خبر: ۲۳۲۲۵۳
سرهنگ مهدی یارندی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران در تشریح جزئیات خبر گفت: اوایل بهمن ‌ماه امسال ماموران شهرستان ورامین از طریق مرکز فوریت ‌های پلیسی «110» در جریان وقوع2 فقره قتل قرار گرفتند و بلافاصله با اعزام به محل حادثه با جسد 2 کودک 7 و 4 ساله روبه‌رو شدند.

وی تصریح کرد: شواهد و بررسی‌های پزشکی مشخص کرد 2کودک در اثر خفگی و نرسیدن اکسیژن به قتل رسیده‌اند. بنابراین ماموران بلافاصله پدر این2 کودک را یعنی تنها فردی که شب قبل از قتل با آنها بود، شناسایی و دستگیر کردند.

پس از قتل فرزندانم با جن‌ها جشن گرفتیم

متهم دستگیر شده در اعترافات خود به پلیس گفت: 8 سال قبل با همسرم ازدواج و زندگی خود را آغاز کردیم، اما به دلیل اعتیاد به مواد مخدر و رفتارهای غیرقابل کنترلم که بیشتر حالت جنون داشت، همسرم بعد از 5 سال زندگی مشترک تصمیم به جدایی از من گرفت، در حالی که ما 2 فرزند یک و 4 ساله‌ داشتیم.

متهم ادامه داد: پس از جدایی من و همسرم، دادگاه حضانت فرزندان را به همسرم داد و من به تنهایی زندگی خود را ادامه دادم. در این مدت بعضی وقت‌ها با هماهنگی و دستور مراجع قضایی فرزندانم را به منزل خود می‌آوردم، ‌اما چون به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده بودم و برخی مواقع که مواد به بدنم نمی‌رسید، کنترل حرکات خود را نداشتم، پس از مدتی کوتاه دوباره آنها را به همسرم تحویل می‌دادم.

متهم دستگیر شده اضافه کرد: نزدیک به چند ماه بود که با چند جن دوست شده‌ام و شب‌ها با آنها به مشورت و گفتگو می‌نشستم. تا این که آنها به من دستور دادند 2 فرزندم  را به منزل بیاورم و به قتل برسانم. من هم چون تسخیر آنها شده بودم، تصمیم گرفتم دستور آنها را اجرا کنم.

متهم افزود: دوم بهمن‌ماه، پس از تهیه ماده‌ای به نام <اتر> به بهانه این که دلم برای فرزندانم تنگ شده، به منزل همسرم رفتم و بچه‌ها را تحویل گرفتم و به منزل خودم آوردم و شب قبل از واقعه 2 شیشه قرص خواب در یک لیوان آب حل کردم و به بچه‌ها خوراندم تا این که کاملا به خواب رفتند. پس از آن دستمالی را به ماده بیهوش‌کننده اتر آغشته کردم و جلوی بینی آنها گذاشتم و سپس برای اطمینان، آنها را با دستانم خفه کردم.

متهم گفت: ابتدا فرزند کوچکم را با این روش از پا در آوردم و سپس فرزند بزرگ‌ترم را به قتل رساندم. پس از کشتن آنها هم جن‌ها به اتاق من آمدند و تا صبح جشن مفصلی برپا کردیم و آن شب را به پایکوبی و شادی گذراندیم.
فردای آن روز برای این که کینه چندین ساله خودم را نسبت به همسرم خالی کرده باشم، به او تلفن کردم و قضیه قتل بچه‌ها را با خوشحالی و ریشخند به او گفتم.

گفتنی است، متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده‌ تحویل مراجع قضایی شد تا بررسی دقیق‌تر و تحقیقات دیگر درباره گفته‌های متهم انجام گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها