ادعای مضحک روزنامه معاریو

اشک تمساح اولمرت برای کودکان فلسطینی

ایهود اولمرت،نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مضحک با این ادعا که با مشاهده صحنه‌های کشتار کودکان فلسطینی گریسته است، گفت: چه کسی با دیدن این صحنه‌ها گریه نمی‌کند!؟
کد خبر: ۲۳۱۴۷۸

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی معاریو در مطلبی مضحک نوشت که "ایهود اولمرت" نخست‌وزیر مستعفی رژیم صهیونیستی با مشاهده تصاویر تلویزیونی زنده از یک فلسطینی که پس از کشته‌شدن سه دخترش در تجاوز اخیر این رژیم به نوار غزه از مردم کمک خواست، گریسته است.

این روزنامه صهیونیستی بدون اشاره به اینکه نخست‌وزیر خونریز اسرائیل آخرین کسی بود که به پایان‌دادن به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه قانع شد، این ادعای مضحک را نوشته است.

اولمرت که در گفت‌وگو با روزنامه معاریو به دفاع از عملکرد خود در پایان دوران نخست‌وزیری پرداخته بود، مدعی شد: هنگامی که این صحنه‌ها را دیدم گریستم، چه کسی با دیدن این صحنه‌ها گریه نمی‌کند!؟

وی در عین حال اعتراف کرد که هنگامی که کابینه تصمیم خود را برای حمله به غزه گرفت، مطمئن بود که به علت تراکم جمعیتی بالای نوار غزه در نوار ساحلی افراد بی‌گناه زیادی در این حملات کشته خواهند شد!

این گفته اولمرت مثال معروف اشک تمساح را در ذهن انسان تداعی می کند.

در حملات 23 روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه که با مقاومت گروه‌های فلسطین به شکست رژیم صهیونیستی انجامید بیش از 1300 فلسطینی به شهادت رسیدند که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دادند. همچنین بیش از پنج‌هزار و 500 نفر نیز در این حملات زخمی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها