"عباس سروری" رییس حوزه هنری استان کرمانشاه از تعطیل شدن دو سینمای فعال شهر کرمانشاه به دلیل مشکلات مالی و ورشکستگی خبر داد.
کد خبر: ۲۲۹۳۹۴
 سروری امروز به خبرگزاری مهر گفت: در کرمانشاه تنها دو سینمای آزادی و پیروزی فعال بودند که متاسفانه به رغم تلاش فراوان در نهایت به دلیل ورشکستگی و مشکلات مالی تعطیل شدند.

 

وی با اشاره به مشکلاتی که منجر به تعطیلی این سینماها شد، گفت: نبود درآمد کافی ، وجود پرسنل بیش از اندازه مورد نیاز در این سینماها و عدم توانایی در پرداخت حقوق آنها، عمده ترین دلیل اعلام تعطیلی این سینماها بود.

 

سروری، تعداد پرسنل بیکار شده این سینماها را 21 نفر اعلام کرد و گفت: اسامی تمامی این افراد جهت احتساب حق سنوات بازخریدی و برقراری بیمه بیکاری به سازمان کار و امور اجتماعی استان ارسال شده است.

 

وی با بیان اینکه برخلاف میل باطنی چاره ای جز اعلام ورشکستگی سینماها را نداشتیم، گفت: مراتب را طی نامه ای به سازمان کار و امور اجتماعی استان اعلام کردیم و انتظار می رود این سازمان نسبت به برقراری بیمه بیکاری پرسنل این سینماها اقدام کند.

 

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به دیگرعوامل موثر در به تعطیلی کشاندن سینماهای کرمانشاه گفت: علاوه بر مشکلات مالی، فرسودگی شدید این سینماها، نبود صندلی های مناسب و عدم امکان مالی جهت رفع این مشکلات از جمله دیگر دلایل تعطیلی سینماهای کرمانشاه بود.

 

 در حال حاضر تنها سینمای فعال کرمانشاه سینما فرهنگ است که توسط بخش خصوصی و به شکل چند منظوره اداره می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها