2 مرد شرور که زن جوانی را در یکی از خیابان‌های استان بوشهر ربوده و با انتقال به بیابان‌های اطراف شهر مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۲۸۴۸۵
به گزارش جام‌‌جم، ماجرای این حادثه تلخ هفته گذشته پس از شکایت زن جوانی در پلیس آگاهی بوشهر فاش شد.

شاکی در تشریح ماجرا به پلیس گفت: چند ساعت پیش در خیابان منتظر تاکسی بودم که 2 سرنشین یک دستگاه خودروی وانت راهم را سد کردند و با زور و تهدید چاقو مرا ربودند و با انتقال به بیابان‌های اطراف شهر، با زور و تهدید چاقو مرا  مورد آزار و اذیت قرار دادند و با رها کردن من در بیابان، متواری شدند.

به سختی خودم را به جاده رساندم و از رانندگان عبوری تقاضای کمک کردم، تا این که یکی از آنها مرا به نزدیک‌ترین مرکز پلیس منتقل کرد.

جستجوی گام به گام پلیس برای دستگیری شرورها

با اطلاعاتی که زن جوان در اختیار ماموران قرار داد، چهره‌نگاری رایانه‌ای از مردان شرور صورت گرفت و مشخصات ظاهری و خودروی آنها به تمامی مراکز پلیس ارسال و جستجو برای یافتن آنها آغاز شد تا عاقبت 3 روز پیش، ماموران اداره آگاهی بوشهر مخفیگاه 2 شرور فراری را شناسایی و آنها را در پی عملیات ضربتی دستگیر کردند.

با انتقال 2 جوان شرور به مرکز پلیس، آنها دچار تناقض‌گویی شدند تا عاقبت در مواجهه حضوری با شاکی، اعتراف کردند که او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

بنا بر این گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی برای افشای راز دیگر جرایم این 2 جوان شرور ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها