سخنان پیش از دستور سیامک مره صدق نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی بر ضد جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه بارها با احسنت و فریادهای مرگ بر اسرائیل نمایندگان مواجه شد.
کد خبر: ۲۲۶۳۶۲

به گزارش ایرنا، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که ملت شریف فلسطین با توسل به دستورات الهی و با مقاوت مومنانه خود می توانند صهیونیزم و تمام اشکال دیگر استکبار را در آینده نزدیک به زانو در آوردند.

سیامک مره صدق در نطق پیش از دستور خود در جلسه امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در محکوم کردن جنایان رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: امروز شاهد رفتارهای وحشیانه، غیر انسانی و ضد توحیدی رژیم صهیونیستی است که در اقدامی جنون آسا پس از اعمال یک محاصره طولانی مدت غیرقانونی و غیر انسانی مردم شریف و مقاوم غزه را آماج حملات ددمنشانه و جنون آمیز خود قرار داده است.

مره صدق تاکید کرد: برای تمامی انسان های آزاده و پیروان ادیان توحیدی این سوال مطرح شده است که پاسخی چنین سبعانه به مقاومت ملتی قهرمان که به دنبال آزادی، عزت، شرف، استقلال و کرامت انسانی خود است با کدام معیار انسانی، بین المللی و حقوق بشری سازگاری دارد؟
وی ادامه داد: امروزه دولت ضدمردمی اسرائیل با تمام توان نظامی خود به مقابله با مردمی پرداخته است که برای احقاق بدیهی ترین حقوق انسانی خود، راه مقاومت را در پیش گرفته اند.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن سکوت مجامع بین المللی مقابل این جنایات گفت: در این بین سکوت مجامع جهانی و مدعیان کذاب حقوق بشر که سال هاست برابر جنایات استکبار جهانی و صهیونیزم خاموشی را پیشه خود کرده اند به مانند لکه ننگی بر چهره آنان خودنمایی می کند.

به عقیده او، "بی شک اگر جنایات قبلی صهیونیست ها و دیگر جنایتکاران تاریخ، پاسخ مناسب و درخوری از مجامع بین المللی دریافت کرده بودندامروزه بار دیگر شاهد تکرار این فجایع نمی شدیم".

وی با بیان اینکه "این اولین بار نیست که مدعیان آزادی انسان ها در برابر یک فاجعه تمام عیار مهر سکوت بر لب زده اند"، افزود: در این راه که کرامت انسانی و حقوق بشر مانند دیگر ارزش های انسانی و الهی در نزد استکبار و صهیونیسم فقط دست آویزی برای تسویه حساب های سیاسی است.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که "تمام آزادگان جهان به ویژه تمام معتقدان به توحید، نبوت و معاد با پیروی از ارزش های والای الهی و با الگو قرار دادن ملت شریف ایران با تمام قوا به حمایت از مردم مظلوم فلسطین بپردازند و با اعمال حداکثر فشار ممکن بر اسرائیل غاصب و همفکران استکباری او سبب شوند که این نسل کشی مدرن و این تروریسم دولتی هر چه زودتر متوقف شود".

وی با تاکید بر اینکه "امروزه وجدان تمامی مردمان جهان و همه مدعیان حقوق بشر در معرض آزمونی سخت قرار گرفته است"، خطاب به فلسطینیان تصریح کرد: ملت مقاوم فلسطین و ساکنان غزه! من به عنوان نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی انزجار عمیق خود را از رفتارهای وحشیانه دولت اشغالگر و ارتش آن اعلام می کنم.

نطق سیامک مره صدق با "احسنت" نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شعار "مرگ بر اسرائیل" نمایندگان مجلس همراه شد.
وی تاکید کرد که "از سوی تمامی ایرانیان یهودی با دیگر هموطنان شریف خود در ایران و دیگر خداجویان عالم با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق انسانی شما به کار خواهم گرفت".

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه جهانیان بدانند که تمام موحدان و خداباوران جهان امروز در خط واحدی، همصدا و همراه، به مبارزه با صهیونیسم و استکبار جهانی اعتقاد راسخ دارند.

وی اضافه کرد: در این راستا ایرانیان کلیمی برای ابراز همدردی با ملت فلسطین و برای اعتراض به سکوت مجامع بین المللی امروز در مقابل مقر سازمان ملل در تهران همدردی خود را با قربانیان این جنایت هولناک اعلام می کنند و بیمارستان خیریه دکتر سفیر نیز همه امکانات خود را در راستای کمک به قربانیان این نسل کشی به کار می گیرد.

نماینده کلیمیان ایرانی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ایمان و امید قلبی ما بر این است که ملت شریف فلسطین و تمامی مردم حق جو و خداپرست عالم با توسل به دستورات الهی و با مقاوت مومنانه خود می توانند صهیونیزم و تمام اشکال دیگر استکبار را در آینده نزدیک به زانو در آوردند.

وی در پایان با ابراز آمادگی جامعه کلیمیان ایران برای کمک به مردم مظلوم فلسطین گفت: جامعه کلیمیان امروز در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در برابر دفتر سازمان ملل متحد در تهران تجمع اعتراض آمیز برپا می کند.

علی لاریجانی در پایان سخنان این نماینده گفت: از سخنان حق طلبانه شما تشکر می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها