مدیر گروه صنعتی ناصری خراسان جنوبی گفت: با بهره‌برداری از شش پروژه بزرگ صنعتی در استان همزمان با سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب برای حدود 2 هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۲۲۶۰۸۳

به گزارش فارس از بیرجند، علیرضا ناصری عصر امروز در جریان بازدید استاندار خراسان جنوبی از پروژه‌های صنعتی استان اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 760 نفر در این پروژه‌ها مشغول بکار هستند.

وی واحدهای 2 و 3 کاشی نیلوفر، آیداسرام، واحد پرورش اسب هزاردستان، واحد پرورش گل، مجتمع شبانه‌روزی نیلوفر و همچنین مجموعه ورزشی شهرک صنعتی بیرجند را از جمله پروژه‌هایی برشمرد که آماده بهره‌برداری در دهه فجر امسال در استان است.

مدیر گروه صنعتی ناصری خراسان جنوبی گفت: در مجموع برای بهره‌برداری از شش پروژه صنعتی بالغ بر 85 میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار خراسان جنوبی نیز با مثبت‌خواندن عملکرد گروه صنعتی ناصری در استان تصریح کرد: خوشبختانه این گروه صنعتی بخش قابل توجهی از سرمایه‌گذاری در طرح‌ها را از تولیدات خود گروه تأمین می‌کند و ارائه تسهیلات دولتی و زیرساختی به آن کمتر است.

سید‌ صولت مرتضوی ارزآوری بالا، ایجاد بیشترین ظرفیت کاری و فرصت شغلی با کمترین پرداخت تسهیلات، استفاده مطلوب از متخصصان و صنایع داخلی و همچنین کارآفرینی و تربیت نیروی انسانی را از جمله مزایای تولیدات گروه صنعتی ناصری در خراسان جنوبی عنوان کرد.

وی تکلیف امروز مسئولان را حمایت از کارآفرینان دانست و افزود: در حال حاضر در سراسر استان خراسان جنوبی زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، تلفن و گاز برای امر سرمایه‌گذاری فراهم است.

استاندار خراسان جنوبی مشارکت بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران را مطلوب ارزیابی کرد.
مرتضوی با بیان اینکه در استان به معنای واقعی کمبود آب است ولی برای صنعت هیچ کمبود آبی وجود ندارد، اظهار داشت: در هر کجا از سطح استان که صنعتی برپا شود، مکلف به تأمین آب آن هستیم.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو مطالعات پروژه انتقال آب مورد نیاز بخش کشاورزی و آب شرب مناسب از سایر حوزه‌ها به استان را در دستور کار دارد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی می‌شود برای 20 سال آینده متناسب با توسعه استان آب مورد نیاز هم تأمین شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها