جشنواره فرهنگی ـ ورزشی کودکان یک تا شش سال در خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۵۹۱۷

به گزارش فارس از بیرجند، در این جشنواره که ظهر امروز با همکاری سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری بیرجند و هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان برگزار شد، کودکان یک تا شش سال از مهدهای کودک‌ مختلف شرکت کردند و نفرات اول تا سوم هر رده سنی مشخص شد.

در رده سنی یکسال این جشنواره ابوالفضل اسماعیلی از مهد کودک طه نفر اول، سارا لؤلؤ از مهد کودک نشاط نفر دوم و امیرعلی کریمی از مهد کودک ایران نفر سوم و در رده سنی دو سال سهیل شکوری از مهد کودک غنچه نفر اول، عرفان هیهات از مهد کودک آفتابگردان نفر دوم و هانیه شیروانی از مهد کودک ایران نفر سوم شد.

ایلیا زین‌العابدنی از مهد کودک دنیای فرشتگان، محمد‌مهدی فیروزی از مهد کودک نشاط و محبوبه وداد از مهد کودک بهار نفرات اول تا سوم رده سنی سه سال و ابوالفضل کهنسال، سحر لطف‌اللهی از مهد کودک طوبی و امیرحسین تازه‌روز از مهد کودک دنیای فرشتگان نفرات اول تا سوم رده سنی چهار سال بودند.

همچنین در رده سنی پنج سال امیرعلی شکری، طوبی قهوه‌چی هر دو از مهد کودک طوبی و کیانا زرنگ از مهد کودک بهار و در رده سنی شش سال محمد‌مهدی فرزان‌نیا از مهد کودک ایران، پوریا حاجی‌زاده از مهد کودک بهار و مبین حیران از مهد کودک امام حسین (ع) به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

همزمان با این جشنواره مسابقه ایروبیک و نقاشی با موضوع ورزشی دوستانت را نقاشی کن، برگزار شد که در بخش ایروبیک ایلنا عدل از مهد شاخه طوبی، سارا ابطحی، محمد‌مهدی فرزان‌نیا از مهد کودک ایران، دانیال فروزشی از مهد کودک امام حسین (ع)، ارشیا عظیمی از مهد کودک طه، عارف کامکار از مهد کودک غنچه، امیرهادی معتمدی از مهد کودک بهار، کامشیا کمیلی از مهد کودک دنیای فرشتگان، سردار احمدی از مهد کودک پونه و عماد بنیادی از مهد کودک آفتابگردان به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

در بخش نقاشی نیز در رده سنی شش سال سارا سعید‌نیا، فاطمه‌زهرا فیروزی، سید‌صبا محمد‌پور، سینا نورس، ابوالفضل حاجی‌پور و در رده سنی چهار تا پنج سال آرزو اعتصام، نگار کریمی، فاطمه خانزاد، رضا حسین‌آبادی و محسن پارسی به عنوان بهترین نقاشی‌های انتخاب شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها