این نویسنده با اعلام این‌که داستان دفاع مقدس هنوز در مرحله نگارش قرار دارد و نامی را برای آن انتخاب نکرده‌، افزود: در این رمان سعی کرده‌ام بدون آن‌که به فضای تاریخ‌نویسی نزدیک شوم نگاهی به حوادث تاریخی دوران دفاع مقدس در منطقه سوسنگرد، دهلران و هورالهویزه بیندازم؛ به همین‌منظور این داستان را از فضای پیش از جنگ آغاز کرده‌ام و در ادامه آن را به فضای تاریخی آن دوران نزدیک می‌کنم.
کد خبر: ۲۲۳۵۸۵

به گزارش سایت ساجد بایرامی همچنین از چاپ دو اثر جدید با عناوین «گرگ‌ها از برف نمی‌ترسند» و «گرگ سفر» توسط انتشارات قدیانی و تجدید چاپ جلدهای دوم، سوم و چهارم کتاب «کوه مرا صدا زده» که قرار بوده پیش از این هم‌زمان با جلد نخست آن به تجدید چاپ برسد، خبر داد.

او در ادامه از تجدید چاپ کتاب‌های «عقاب‌های تپه شصت»، «هفت روز آخر»، «دشت شقایق‌ها»، «فصل درو کردن» و جلد‌های بعدی کتاب‌ «قصه‌های سبلان» از سوی انتشارات سوره مهر خبر داد.

محمدرضا بایرامی متولد 1344 است. تا به حال سیزده کتاب داستان، که دو خاطره از دفاع مقدس در میان آنها دیده می‌شود به چاپ رسانده است.

آثار بایرامی تا به حال از 10 مرجع، موفق به دریافت جایزه شده است. یک جایزه بین‌المللی هم در کارنام? خود دارد. جایز? کبرای آبی از سوئیس برای کتاب «کوه مرا صدازد». کتاب پل معلق این نویسنده نیز تاکنون پنج چاپ را از سر گذرانده است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها