مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس غرب استان تهران گفت: مسابقه اینترنتی سردار شهید شرع پسند در سالروز شهادت این رزمنده بزرگ برگزار می شود.
کد خبر: ۲۲۳۲۷۰

احمد آجرلو گفت: شهید مهدی شرع پسند یکی از سرداران بزرگ و به نام دوران دفاع مقدس به شمار می رود و در طول دوران هشت ساله جنگ تحمیلی تاثیر و نقش بسزایی در عملیات های دوران دفاع مقدس ، خصوصا به سرانجام رساندن قائله کردستان داشت.

به گزارش سایت ساجد وی افزود: جایگاه شهید شرع پسند در کرج و در میان مردم این شهر همانند جایگاه شهید چمران در تهران است ولی متاسفانه بسیاری از جوانان و نوجوانان کرج درک و شناخت کاملی از این شهید بزرگوار ندارند که این موضوع جای تاسف بسیاری دارد.

آجرلو ادامه داد : به همین علت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرج بر آن شد تا با برگزاری همایشی به بررسی و بازکاوی زندگی این سردار بزرگ بپردازد که برای برگزاری این همایش نیاز به جمع آوری اسناد و منابعی از شهید بزرگوار و یا همرزمان وی داشتیم که همین نیاز ما ، زمینه ساز برگزاری این مسابقه اینترنتی شد.

وی خاطرنشان کرد: فراخوان ارسال آثار این سردار شهید به دبیرخانه این جشنواره از ابتدای آذر ماه اعلام شد و  دارندگان هرگونه سند و یا عکسی از سردار شرع پسند می توانند آثار خود را تا 15 دی ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

آجرلو در پایان گفت: مراسم باز شناسی و بازکاوی شخصیت سردار شهید مهدی شرع پسند در محدوده زمانی شهادت وی در شهر کرج برگزار می شود.
 
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها