با تلاش هیات صلح و سازش دادسرای جنایی تهران، جوان 18 ساله‌ای که پس از ارتکاب جنایت در یک قدمی مجازات قرار داشت، از مرگ نجات پیدا کرد.
کد خبر: ۲۲۳۱۷۲
جابری، دادیار شعبه اجرای حکام دادسرای جنایی در این ارتباط به «جام‌جم» گفت: ماجرای این پرونده به روز 11 آبان سال 1383 باز می‌گردد که در آن نوجوان 17 ساله‌ای به نام مهدی در زمین فوتبال پس از درگیری براثر ضربات چاقوی جوانی به نام محسن جان خود را از دست داد.

به دنبال این جنایت و گزارش به دادسرای جنایی، دستور قضایی در این ارتباط صادر و ماموران پلیس آگاهی با تحقیق در این زمینه عامل قتل جوان 17 ساله را دستگیر کردند که وی در خصوص انگیزه‌های خود از جنایت گفت، وقتی مقتول با برادرم درگیر شد، برای لحظه‌ای کنترل خود را از دست دادم و او را به قتل رساندم.

دادیار شعبه اجرای احکام در ادامه گفت: پس از انجام تحقیقات قضایی در دادگاه کیفری استان تهران متهم به مجازات قصاص (مرگ) محکوم شد.

با تایید حکم صادره در دیوان عالی کشور، پرونده به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی ارسال شد و با تلاش هیات صلح و سازش پدر و مادر مقتول روز گذشته هنگامی که متهم در یک قدمی مجازات قرار داشت، با مراجعه به دادسرای جنایی بدون هیچ چشمداشتی و فقط به حرمت عید غدیر و ولایت حضرت علی(ع) از خون فرزند خود گذشت کردند.

آنها پس از اعلام رضایت عنوان کردند، امیدواریم، قاتل فرزندمان در این مدت متنبه شده و انسان مفیدی برای جامعه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها