فیلمبرداری «بن بست» اولین فیلم سینمایی مرتضی آتش‌زمزم، اواخر آذر در لبنان پایان خواهد یافت. این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای از سیدجلال‌الدین دری و رضا درمیشیان ساخته می‌شود و داستانی با موضوع انرژی هسته‌ای و با مضمونی جاسوسی را به تصویر می‌کشد. داستان این فیلم درباره میشل ابوفاضل، دیپلمات لبنانی مقیم ایران است. او و همسرش آیدا برای تعطیلات و دیدن اقوام به لبنان باز می‌گردند، اما حادثه‌ای مسیر زندگی آنها را به هم می‌ریزد.
کد خبر: ۲۲۳۰۸۱

مرتضی آتش زمزم، کارگردان این فیلم که این روزها در بیروت به سر می‌برد، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از اواسط مهر فیلمبرداری را شروع کرده‌ایم. تمام فیلمبرداری در لبنان و در مناطق بیروت و بکفیاه و ظهورالشویر و صور و صیدا خواهد بود و بازیگران آن همگی از کشور لبنان هستند.

وی در ادامه افزود: از آنجا که تدوین به صورت همزمان آغاز شده، در تلاشیم تا «بن بست» را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

آتش زمزم در کارنامه خود ساخت چند برنامه تلویزیونی و تله فیلم را دارد و درساخت این فیلم از حضور بازیگران مطرح لبنانی همچون بازیگران مجدی مشموشی، نعمی بدوی، کارتیا کعدی، بولین حداد، سمبر ابو سعید، عفیف شیا، نغم ابوشدید، تینا جروس، ولاد جبور، علی منیمونی، فواد حسن، مارون شرفان، رانیا سلوان، محمد عزیزی، حسین مهری، مسعود اردلانی،  نشت بدومیت، حسین احمد، داریا ترحینی، سلما علی ساحلی و... استفاده کرده است.

برخی از عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی، صدابردار: مسعود اردلانی، تدوین: محمد فضیله، ناظر کیفی: ایرج تقی‌پور، مدیر تولید ایران: مجتبی آتش زمزم، مدیر تولید لبنان: نشات بدومی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: مهردادیزدانی، طراح صحنه، لباس و دکور: محمد مهدی سال افزون، طراح چهره‌پردازی: آیدا سفر و مونا عسگری، جلوه‌های ویژه صحنه‌های رزمی: پیمان ابدی، عکاس: بابک شکارچی و مرتضی آکوچکیان، جلوه‌های ویژه میدانی: حمیدرضا سلیمانی، تهیه‌کننده: مرتضی آتش زمزم، محصول: صداوسیمای مرکز اصفهان.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها