مردی که پس از دوستی خیابانی با دختری نوجوان، وی را با همدستی 2 نفر از دوستانش، مورد آزار و اذیت قرار داده بود و تحت تعقیب قرار داشت، همراه یکی از همدستانش در یکی از محله‌های تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۲۲۲۸۹۵
به گزارش جام‌جم ، این پرونده هفته گذشته پس از این‌که مردی به پلیس آگاهی تهران مراجعه و از ناپدید شدن دختر 15 ساله‌اش اطلاع داد،‌ در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

مرد شاکی در تشریح ماجرا گفت: دختر نوجوانم هنگام ظهر برای خرید از منزلمان خارج شده و دیگر بازنگشته است و جستجوهایمان برای یافتن وی بی‌نتیجه مانده است.

ماموران پس از شنیدن اظهارات شاکی و اطلاعاتی که از وی به دست آوردند، تحقیقات برای یافتن دختر گمشده را آغاز کردند تا این‌که 3 روز بعد مرد شاکی همراه دختر گمشده‌اش به مرکز پلیس تهران مراجعه کرد و گفت، دخترش 3 روز اسیر 3 مرد شرور بوده است.

دختر گمشده راز سیاه 3 مرد جوان را فاش کرد

به این ترتیب، ماموران به تحقیق از دختر گمشده پرداختند که وی در اظهاراتش به پلیس گفت: روز 16 آذر امسال وقتی برای خرید از منزلمان خارج شدم، در میانه راه تصمیم گرفتم نیم‌ساعتی را به پارک حوالی منزل بروم. وقتی روی نیمکت پارک نشستم، مرد جوانی به نام آرش به من نزدیک شد و شروع به صحبت کرد و آشنایی‌مان شروع شد.

آرش مرا به منزلش در حوالی پارک دعوت کرد که با اصرارهای فراوان وی قبول کردم و همراه او رفتم. پس از یک ساعتی که مهمان آرش بودم او مرا با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داد و در یکی از اتاق‌های منزل زندانی کرد و التماس‌هایم برای خروج از منزل بی‌فایده بود.

شب حادثه، وحید دوست آرش به ملاقات وی آمد و وقتی متوجه حضور من در آنجا شد، به سوی من حمله‌ور شد و او نیز مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

دختر گمشده ادامه داد: در سومین روز که اسیر آنها بودم، مرد دیگری به منزل آنها آمد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد تا عاقبت آرش  مرد شرور  مرا سوار یک خودروی پژو کرد و با رها کردن من در حوالی منزلمان، متواری شد.

با اطلاعاتی که ماموران از دختر نوجوان به دست آوردند، جستجو برای یافتن 3 جوان شرور ادامه پیدا کرد تا این‌که 3 روز قبل، 2 نفر از آنها (آرش و وحید) شناسایی و دستگیر شدند، با انتقال آنها به مرکز پلیس، 2 متهم مورد بازجویی قرار گرفتند و به جرایم سیاه خود اعتراف کردند.

بنابر این گزارش، متهمان با قرار قانونی از سوی دلداری دادیار کشیک دادسرای جنایی تهران روانه بازداشتگاه پلیس شدند تا در ادامه تحقیقات تکمیلی، راز دیگر جرایم متهمان فاش شود . جستجو برای دستگیری دیگر همدست فراری آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها