بازپرس ویژه قتل تهران پس از پایان تحقیقات از دانشجویی که به بهانه سرقت مرتکب قتل زن 60 ساله‌ای در شمال تهران شده بود، با صدور کیفرخواست، برای عامل جنایت درخواست مجازات کرد.
کد خبر: ۲۲۲۸۸۱
 بازپرس محمد شهریاری در ارتباط با این پرونده که عامل جنایت پس از 4سال با پیگیری‌های ویژه از سوی بازپرس ویژه قتل تهران دستگیر شده است به جام‌جم گفت: به دنبال تماس زنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در یکی از روزهای سال83 مبنی بر قتل مادرش در محل سکونت وی در شمال تهران، بازپرس ویژه وقت در شعبه 7 دادسرای جنایی با عزیمت به محل تحقیقات خود را آغاز کرد و مشخص شد زن 60 ساله از سوی فرد یا افرادی که با وی آشنا بوده‌اند به قتل رسیده است و سارقان پس از سرقت مقادیری پول و چک‌های مسافرتی او، از محل متواری شده‌اند.

بازپرس جنایی تصریح کرد: پس از گذشت 4 سال در حالی که هیچ سرنخی از این جنایت در دست نبود، با استعلام چک‌های به سرقت رفته از منزل مقتول، یکی از بانک‌های ساوه در پاسخ به این استعلام اعلام کرد که 2 فقره از چک‌های مسافرتی متعلق به مقتول از سوی یک جوان دانشجو که در این شهر سکونت دارد، وصول شده است.

اعتراف به جنایت

بازپرس ویژه قتل تهران افزود: با دستور احضار این جوان به اتهام تحصیل اموال مسروقه، تحقیق از وی آغاز شد و به دلیل اظهارات ضدونقیض، تحقیقات از وی ادامه یافت تا این‌که وی به قتل زن 60 ساله اعتراف کرد و گفت: زمانی که در تهران حضور داشتم به صورت اتفاقی با زنی 60 ساله آشنا شدم و او از من خواست کارهای منزلش را انجام دهم.

متهم افزود: مدتی به منزل او رفت و آمد می‌کردم و در مقابل نظافت منزل، او نیز هر ماه به من مبلغی پرداخت می‌کرد تا کمک‌هزینه تحصیلی‌ام باشد. روز حادثه وقتی متوجه شدم که او مقادیر قابل‌توجهی پول و چک‌های مسافرتی در خانه نگهداری می‌کند، تصمیم گرفتم او را بکشم . بنابراین  پس از قتل او، پول و چک‌های مسافرتی‌اش را سرقت کردم و متواری شدم.

متهم اضافه کرد: در این مدت چک‌های مسافرتی را در منزل خود مخفی کرده بودم تا این‌که به دلیل مشکلات مالی 2 فقره از چک‌ها را به بانک بردم و نقد کردم.

بازسازی صحنه جنایت

بازپرس شعبه 7 دادسرای جنایی تصریح کرد: پس از اعتراف متهم به جنایت، دستور بازسازی صحنه قتل زن 60 ساله صادر شد و این متهم با گذشت 4 سال از وقوع این جنایت بدقت صحنه‌های مربوط به جنایت خود را بازسازی کرد.

شهریاری افزود: با پایان یافتن تحقیقات از جوان دانشجو، روز پنجشنبه قرار مجرمیت و کیفرخواست او صادر و پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا متهم پس از گذشت 4 سال محاکمه شود و به مجازات برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها