دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: با کمک شیوه «توسعه تجربی» به فهم جنگ دسترسی پیدا کردیم و یکی از فرماندهانی که در این روش، نقش مهمی داشت شهید حسن باقری بود.
کد خبر: ۲۱۸۷۳۳

به گزارش خبرگزاری فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام عصر روز گذشته دوشنبه در نشست تخصصی بررسی نقش سردار شهید حسن باقری (غلامحسین افشردی) در علمیات طریق القدس که در تالار الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شد، شهید باقری را یکی از فرماندهان بزرگ دفاع مقدس، انسانی با انگیزه، مسئولیت پذیر و شجاع دانست و با تاکید بر اینکه شهید باقری و امثال ایشان را باید از دستاوردهای آنان برای جامعه شناخت، اظهار داشت: تولید دانش در دفاع مقدس برای ما از توان رزمی مهمتر بود.

رضایی خاطرنشان کرد: ما با کمک شیوه «توسعه تجربی» به فهم جنگ دسترسی پیدا کردیم و فهمیدیم چگونه می توان جنگید، پیروز شد و از شکست ها جلوگیری کرد و یکی از فرماندهانی که در این روش، نقش مهمی داشت شهید حسن باقری بود.

فرمانده سپاه پاسداران در روزهای دفاع مقدس درباره اجرای قطعنامه 598 نیز گفت: همه بندهای این قعطنامه به جز دو مورد اجرا شده است که یکی از آن‌ها پرداخت خسارت به ایران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها