علی‌اکبر نوری فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب استان قم اظهار داشت: با هدف تکریم از مقام شامخ شهدا و تجلیل از ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس یادواره شهید مهدی زین‌الدین و 6 هزار شهید استان قم 27 آبان ماه در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۶۸۲۸

وی ادامه داد: برای شرکت در این یادواره از تمام خانواده شهدای استان، جانبازان و ایثارگران دعوت به عمل آمده است و دیگر مسئولین استان نیز در این مراسم شرکت خواهند کرد.

به گزارش سایت ساجد، فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب قم در ادامه با اشاره به اینکه در این یادواره آیت‌الله نوری همدانی به ایراد سخن می‌پردازد، بیان داشت: این یادواره همچون سال‌های گذشته در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی در ادامه از همکاری دستگاه‌های مختلف استان در برپایی این یادواره تقدیر کرد و یادآور شد: نخستین یادواره در کشور با عنوان یادواره شهید زین‌الدین در سال 73 برگزار شد و پس از آن برگزاری یادواره‌های مختلف در سراسر کشور رواج پیدا کرد.

نوری تصریح کرد: امروز فقط در استان قم هر سال بیش از 100 یادواره ویژه شهدا از سوی مردم و نهادهای مختلف در ایام مختلف سال برگزار می‌شود و این نشان‌دهنده توجه مردم به فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و نام شهدا است.

وی گفت: امیدواریم که با برگزاری چنین مراسم‌هایی زمینه خرسندی و خشنودی امام عصر (عج) و شهدا از ما فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها