با گذشت حدود 5 ماه از کلید خوردن سریال «گلهای گرمسیری» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور، تصویربرداری این سریال پنجشنبه (4 مهر ماه) به پایان رسید.
کد خبر: ۲۰۵۳۵۶
به گزارش ایسنا، سریال «گلهای گرمسیری» که از 25 فروردین ماه در آبادان کلید خورده بود، در این پنج ماه لوکشین‌های متعددی را در تهران و جنوب کشور پشت سر گذاشت و در این مدت بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، مینا لاکانی، اشکان خطیبی، روناک یونسی، پرویز فلاحی‌پور و مریم بوبانی مقابل دوربین رفتند.

آخرین پلان‌ها از سریال محمد مهدی عسگرپور روز پنجشنبه  - 4 مهرماه  -  در خانه شخصیتی از سریال با نام «ناهید» (با بازی بهنوش طباطبایی) تصویربرداری شد و بازیگرانی چون حدیث میرامینی(در نقش ضحا)، روناک یونسی(مرضیه) و مهدی موسی‌خانی(پسر مرضیه) در این صحنه‌ها حضور داشتند.

بر این اساس گروه سازنده «گلهای گرمسیری» در این لوکیشن که در خیابان فرمانیه واقع است و به عنوان آخرین لوکیشن سریال معرفی می‌شود، تنها 3 روز کار داشتند.

با پایان تصویربرداری سریال «گلهای گرمسیری» که به تهیه‌کنندگی علیرضا صادق جلالی در گروه حماسه و دفاع شبکه اول سیما تولید می‌شود، مراحل فنی این سریال شامل تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی همچنان ادامه دارد به نحوی که تدوین این سریال آخرین مراحل خود را پشت سر می‌گذارد و 80‌درصد  آن انجام شده است.

همچنین ساخت موسیقی سریال «گلهای گرمسیری» که سرانجام به علی کهن دیری سپرده شد از حدود 15 روز گذشته آغاز شده است.

سریال «گلهای گرمسیری» در حالی آخرین مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد که شبکه اول سیما همچنان در نحوه پخش این سریال تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده‌است؛ بنابراین در شرایطی که آخرین اعلام رسمی این شبکه از پخش یک روز در هفته ساخته عسگرپور حکایت دارد، اما همچنان تصمیم‌گیری برای تغییر در این شیوه و حتی پخش 3 روز در هفته «گلهای گرمسیری» وجود دارد.

با این حال از آنجا که چند روز بیشتر تا پایان ماه مبارک رمضان و پخش سریال «روز حسرت» باقی نمانده‌است، به نظر می‌رسد طی چند روز آینده شیوه پخش سریال «گلهای گرمسیری» و یا حتی موکول شدن پخش آن به آینده، از سوی شبکه اول اعلام شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها