کرم رضا پیریایی مدیر مرکز موسیقی و سرود صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به درخواست خود این مرکز ترک کرد.
کد خبر: ۲۰۱۰۱۳
کرم رضا پیریایی پس از قریب به سه سال مدیریت مرکز موسیقی و سرود به درخواست شخصی مسئولیت اش را واگذار کرد. این در حالی است که گفته می شود از مدت ها پیش این موضوع مطرح شده و به لحاظ عملکرد موفق وی با موافقت مهندس ضرغامی مواجه نشده بود.

پیریایی در مدت ریاست خود توانست با تعامل گسترده با اساتید بزرگ موسیقی ایرانی و برگزاری جشنواره های موسیقایی تحول اساسی در موسیقی صداوسیما ایجاد کند.

همکاری و حضور بزرگانی چون استاد پورتراب، استاد منظمی ، دکتر سریر ، دکتر فرهت ، استاد هوشنگ کامکار ، استاد شهرام ناظری و ...، و ساخت قطعات فاخر و سمفونی های تحسین شده ای چون پیامبر اعظم (ص) و مولانا گوشه هایی از عملکرد ایشان است.

پیریایی مبتکر جشنواره انتخاب یک صد اثر برتر تاریخ موسیقی ایران بود که بزرگترین رخداد رسانه ای موسیقی در طی سال های گذشته لقب گرفت.

علاوه بر اینها اهالی فرهنگ اقدام مهم او را طرح تنظیم سند راهبرد ملی موسیقی کشور می دانند که از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد.

اگرچه قبلا گفته شده بود قرار است استاندار یکی از استانهای غربی شود ولی احتمالا در نهاد ریاست جمهوری عهده دار مسئولیتی جدید خواهد شد.

مراسم تودیع و معارفه در آغاز هفته آینده برگزار می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها