75 درصد بودجه تجهیزاتی دانشگاه علوم پزشکی ایران به کرج اختصاص یافته است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در آیین بهره‌برداری از طرح‌های درمانی کرج در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به جمعیت بالای کلانشهر کرج نسبت به سایر شهرستان‌های استان تهران، طی 2 سال گذشته بیشترین بودجه تجهیزاتی دانشگاه علوم پزشکی ایران به این کلانشهر اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۹۷۴۶۲

مهدی فتحی افتتاح بخش آی‌سی‌یو و  سی‌سی‌یو بیمارستان شریعتی کرج و راه‌اندازی نخستین بخش سوانح سوختگی در بیمارستان شهید مدنی را از جمله اقدامات لازم به‌‌منظور توسعه خدمات درمانی در کرج عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به کمبود 500 تخت بیمارستانی در کرج گفت: این کمبود با استفاده بهینه از تخت‌ها و پایین آوردن تخت روز، اقامت متوسط بیمار، ساخت و تکمیل بیمارستان کوی فرهنگ، منطقه ملارد و فردیس رفع می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان این‌که هنوز در کرج کمبودهایی درخصوص درمان احساس می‌شود، عنوان کرد:  برای رفع کمبودها، قرار است در سفر دوم ریاست جمهوری به این شهرستان بودجه لازم برای احداث بیمارستان یکصد تختخوابی در فردیس و اورژانس‌های پیش بیمارستانی و بیمارستانی تامین شود.

کرج ــ خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها