طرح توسعه و تعمیر پایگاه امداد جاده‌ای گردنه اسدآباد با 650 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ستاد حوادث غیرمترقبه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۹۷۴۵۹
 حمید ره انجام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در نشست مشترک با کارکنان این جمعیت و در حاشیه مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران جمعیت هلال‌احمر استان، با اعلام این خبر افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان همدان به عنوان دروازه ورود به غرب کشور، با هماهنگی استاندار و مدیران اجرایی استان در تلاش هستیم تا پایگاه امداد و انبار پشتیبانی امداد منطقه غرب کشور در همدان احداث شود تا در موقع بروز حادثه در استان‌های غربی، نیازی به تردد بین این استان‌ها و پایتخت برای تامین اقلام مورد نیاز نباشد.

وی با تاکید بر ایجاد امداد هوایی در استان گفت: با توجه به کوهستانی بودن همدان طرح تجهیز هلال‌احمر استان به هلیکوپتر امداد هوایی در دستورکار قرار دارد که با حمایت استاندار برای احداث آشیانه  این هلیکوپتر در فرودگاه همدان به زودی یک دستگاه بالگرد امدادی در اختیار هلال احمر استان قرار خواهد گرفت.

وی از انجام طرح مطالعاتی برای احداث خانه جوانان در فضایی به مساحت 2500 مترمربع و در 5 طبقه با امکانات ورزشی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: عضویت بیش از 32 هزار جوان و نوجوان در جمعیت هلال احمر استان فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی در جهت رشد و تعالی آنها در اختیار مدیران گذاشته است که نیازمند برنامه‌ریزی بهتر و کاربردی‌تر است.

حجت‌الاسلام موسی سالمی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان نیز با اشاره به وظیفه خطیر حساس کارکنان و اعضای جمعیت در امر خدمت‌رسانی به مردم گفت: حفظ روحیه ایثار و از خودگذشتگی و شادابی و نشاط در برخورد با آسیب‌دیدگان از اهم وظایف کارکنان هلال احمر است و کار آنها باید آغشته به معنویت و در راه رضای خدا باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها