گزارش «جام‌جم» از دادسرای جنایی‌

قتل زن جوان در باغ متروکه

جوانی که متهم است در پی بدبینی به همسرش او را به همراه برادرش با موتورسیکلت به یکی از باغ‌های کرج برده و به قتل رسانده است، خود را به پلیس معرفی کرد.
کد خبر: ۱۹۴۰۶۵
بازپرس محمد شهریاری در این‌باره به «جام‌جم» گفت: روز 15 مرداد ماه در بلوار ابوذر چند عابر متوجه شدند، مرد جوانی راه یک خودروی آموزش رانندگی را سد کرده و با ریختن بنزین روی این خودرو، قصد آتش زدن آن را دارد.

بازپرس ویژه قتل تهران افزود: به دنبال این ماجرا، عابران با وساطت مانع از اقدام این جوان شدند که در ادامه معلوم شد وی از یک ماه پیش با همسرش اختلاف پیدا کرده و زمانی که متوجه شده او در حال آموزش رانندگی است، پس از مشاجره و نزاع در اعتراض به این اقدام، قصد به آتش کشیدن خودرو را داشته است.

بازپرس شعبه 7 دادسرای جنایی افزود: پس از این اقدام جوان عصبانی به اتفاق برادر و همسرش با موتورسیکلت محل را ترک کرد.

جنایت‌

شهریاری اضافه کرد: 2 روز پس از وقوع این ماجرا در شرق تهران، ماموران انتظامی کرج با کشف جسد زن جوانی در یکی از باغ‌های متروکه اطراف این شهرستان، موضوع را بررسی کردند و متوجه شدند جسد متعلق به زن جوانی به نام سحر است که در مرحله بعدی معلوم شد وی همان زن جوانی است که شوهرش در شرق تهران با او مشاجره داشته است.

با آغاز تحقیق در این زمینه، در مرحله بعدی برادر شوهر مقتول دستگیر شد و در تحقیقات مقدماتی اعتراف کرد: به اتفاق برادرم سحر را با موتورسیکلت به باغی در اطراف کرج بردیم و برادرم از من خواست در بیرون باغ منتظر او بمانم و پس از دقایقی وقتی برادرم از باغ خارج شد، از او سراغ سحر را گرفتم که گفت سحر را درون باغ به قتل رسانده است.

متهم خود را معرفی کرد

به دنبال این اعترافات، جستجوی گسترده برای دستگیری سعید (متهم فراری)‌ آغاز شد و این متهم روز گذشته با مراجعه به ماموران انتظامی خود را به پلیس معرفی کرد.

متهم درخصوص انگیزه‌های خود از جنایت گفت: نسبت به همسرم بدبین بودم و با آن که او از یک ماه پیش به حالت قهر به منزل پدری‌اش رفته بود، متوجه شدم در کلاس آموزش رانندگی شرکت می‌کند، وقتی در بلوار ابوذر مشاهده کردم مربی که به همسرم تعلیم رانندگی می‌دهد، مرد جوانی است عصبانی شدم و قصد آتش زدن خودروی او را داشتم که با وساطت مردم منصرف شدم.

متهم افزود: پس از این ماجرا به اتفاق برادر و همسرم عازم کرج شدیم که در میانه راه همسرم از من می‌خواست گذشته‌ها را فراموش کنیم، اما من نپذیرفتم و با انتقال او به درون باغ، وی را خفه کردم.

بازداشت موقت‌

شهریاری افزود: به دنبال این اعترافات، برای متهم قرار بازداشت موقت صادر شد تا وی صحنه جنایت را بازسازی کند. بدبینی نسبت به اطرافیان، در اصل یک بیماری است و افراد بدبین پس از ارتکاب جرم بشدت پشیمان می‌شوند که نمونه آن را در این پرونده شاهد هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها