پرستار میانسالی که پسر خردسال کارفرمایش را کشته بود، در بازجویی‌های قضایی پلیسی به قتل پسربچه اعتراف و عنوان کرد: از قتل کودک خردسال بسیار پشیمانم.
کد خبر: ۱۹۲۹۲۹
به گزارش خبرنگار جام‌جم، عصر 31 تیرماه امسال یکی از مسوولان بیمارستان البرز با کلانتری 19 باغستان کرج تماس گرفت و مرگ مشکوک پسر 5/3 ساله‌ای به نام فرید را به پلیس خبر داد.

ماموران کلانتری پس از این تماس به بیمارستان اعزام و در تحقیق از مسوولان بیمارستان متوجه شدند فرید از سوی زن میانسالی به نام رقیه به بیمارستان انتقال یافته، اما بر اثر ضربه‌های وارده به سرش، دچار مرگ مغزی شده و به حالت کما رفته و تلاش پزشکان برای نجاتش بی‌نتیجه ماند و کودک روی تخت بیمارستان جان باخته است.

به این ترتیب، جسد کودک برای بررسی علت مرگ از سوی بازپرس رضایی، کشیک  ویژه قتل دادسرای جنایی کرج به پزشکی قانونی انتقال یافت و رقیه، زن میانسال که ادعا می‌کرد پرستار کودک است، همراه مریم  مادر کودک  که به بیمارستان مراجعه کرده بود، بازداشت شد.

در ادامه تحقیقات قضایی  پلیسی، پرستار میانسال به قتل پسربچه اعتراف کرد و با قرار قانونی بازداشت شد.

روز گذشته رقیه، پرستار مرگ برای ادامه تحقیقات به شعبه 21 بازپرسی دادسرای امور جنایی کرج منتقل و بازجویی شد.

اظهار ندامت متهم به قتل در دادسرا

رقیه  متهم به قتل  در اظهاراتش به پلیس گفت: باور کنید ناخواسته باعث مرگ فرید شدم.

از چند ماه پیش به عنوان پرستار به منزل پدری فرید راه یافتم، او را مانند فرزندم دوست داشتم و به او وابسته شده بودم، فرید (مقتول)‌ در غیاب من بی‌تابی می‌کرد، تا این که از 2 ماه قبل وقتی پدر وی به خارج از کشور سفر کرد، با اصرار از مادرش خواستم تا اجازه دهد فرید به منزلم بیاید که قبول کرد.

یک لحظه عصبانیت‌

متهم به قتل ادامه داد: روز حادثه شوهرم برای رفتن به محل کارش از منزل خارج شد، اما فرید دنبال او راه افتاد تا از منزل خارج شود، وقتی مانع وی شدم، شروع به گریه کرد و مدام بهانه می‌گرفت تا این که عصبانی شدم و آنقدر او را کتک زدم که بیهوش شد و وقتی پسربچه را به بیمارستان رساندم، فوت کرد. از مرگ فرید ناراحتم. باور کنید همه چیز یک اتفاق بود. از ترس، مادرش را تهدید کردم تا از من شکایت نکند و به پلیس دروغ بگوید و از مرگ فرید خیلی ناراحتم.

بنابراین گزارش، متهم به قتل با قرار قانونی از سوی بازپرس رضایی رئیس شعبه 21 دادسرای امور جنایی کرج روانه زندان شد تا پس از بازسازی صحنه قتل، بزودی در دادگاه محاکمه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها