پرستار انگلیسی که با همدستی پسرش و یک نفر دیگر، مرد معلول 61 ساله‌ای را به منظور به دست آوردن ارثیه وی به قتل رسانده بود، به 30 سال زندان محکوم شد.
کد خبر: ۱۹۱۹۷۲
به گزارش دیلی‌تلگراف، تلما پرچیس مدتی پیش پرستاری مردی معلول را به عهده گرفت. این مرد 60 هزار پوند پول داشت و تلما برای تصاحب این پول نقشه کشید. او از پسرش لنس خواست این مرد را بکشد تا او وارث ثروت مرد معلول شود. او سرانجام پسر 20 ساله‌اش را وادار کرد که با همدستی دوست 21 ساله‌اش به نام شین نقشه قتل مرد معلول را عملی کنند.

مرد معلول که گریگوری پیکر نام داشت، از کودکی معلولیت شدید داشت. او اغلب از پرستارش می‌خواست  با او ازدواج کند، حتی به او پول داد تا برای خود اتومبیل بخرد و او را به عنوان وارث خود اعلام کرد. همین کار زن پرستار را وسوسه کرد تا مرد معلول را از سر راه بردارد و به ثروتش برسد.

تلما پرچیس که مادر 3 فرزند است، به پسرش و دوست او وعده داده بود با کشتن مرد معلول، به هریک از آنها 8 هزار پوند می‌دهد. 3 متهم پس از 5 جلسه محاکمه، به قتل مرد معلول اعتراف کردند.قاضی دادگاه گفت: این زن مرتکب قتل فجیعی شده است. او نتوانست صبر کند تا مرد معلول به مرگ طبیعی بمیرد و بعد وارث ثروت او شود.

ریزش خوابگاهی در ترکیه جان 11 دانشجو را گرفت

فارس: بر اثر فرو ریختن ساختمان سه طبقه یک خوابگاه دانشجویی در شهر قونیه، 11 دانشجو کشته و 20 دانشجو زخمی شدند.

خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داد، عثمان آیدین، استاندار قونیه در بازدید از محل با اشاره به این که حادثه حدود ساعت 5 بامداد دیروز اتفاق افتاده، گفت: احتمال می‌رود، 5 دانشجوی دیگر زیر آوار مانده باشند. هنوز علت حادثه مشخص نشده است و احتمال می‌رود، انفجار گاز علت  حادثه باشد.

سارق 3000 جلد گذرنامه در منچستر دستگیر شد

واحد مرکزی خبر: پلیس شهر منچستر مردی را به اتهام سرقت گذرنامه در این شهر بازداشت کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای‌نیوز، پلیس منچستر مردی 48 ساله را در ارتباط با سرقت 3000 جلد گذرنامه سفید در این شهر بازداشت کرد. پلیس اعلام کرد که فرد بازداشت شده یکی از اعضای تیم مسوول حمل‌ونقل این گذرنامه‌ها بوده است. این گذرنامه‌ها زمانی که خودروی وَن حامل آنان در برابر یک آژانس خبری توقف کرده بود، به سرقت رفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها