مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه مواد غذایی در سبد غذایی خانواده‌ها اولین نمایشگاه تخصصی سوپ، سالاد، دسر و مکمل‌های غذایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۸۹۶۵۵

سیدمحمد سیدی افزود: در شرایطی که بهترین راهکار برای بهبود کیفیت و سلامت غذایی در کشور، فراهم نمودن فضاهای آموزشی و اطلاع‌رسانی هدفمند در قالب نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌های علمی و تخصصی است، بنابراین ضرورت برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی سوپ، سالاد و دسر احساس شد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد، شرایط گردشگری این شهر را ویژه دانست و گفت: با توجه به روند روبه‌رشد صنایع غذایی در کشور و جذب میلیونی زایر و گردشگر داخلی و خارجی در مشهد برگزاری این نمایشگاه  از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

سیدی، درخصوص برنامه‌های جنبی این نمایشگاه اظهار کرد: کنفرانس علمی و کارگاه‌های آموزشی مرتبط، نخستین همایش سوپ، سالاد و دسر در سبد غذایی خانواده، اولین همایش تخصصی جایگاه  فرآورده‌های گوشتی در سلامت جامعه و دومین همایش تخصصی نان‌های سنتی و حجیم برگزار می‌شود.

به گفته سیدی اولین نمایشگاه تخصصی سوپ، سالاد، دسر و مکمل‌ها در فضایی به مساحت 6000 مترمربع که شامل  4000 متر فضای مسقف و 2 هزار مترمربع نیز فضای باز می‌باشد، برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 16 الی 19 مهرماه از این نمایشگاه دیدن کنند.

مشهد ــ خبرنگار جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها