با ساخت سریال و فیلم سینمایی در قزوین

زندگی شهید بابایی به تصویر درمی‌آید

به گفته رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، همزمان با 15 مردادماه سالروز عروج شهید عباس بابایی، کار ساخت سریال شهید بابایی در قزوین آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۹۴۳۳

سیدمحمدمهدی شهروش، در نشست ستاد برگزاری سالگرد شهادت این خلبان شهید، در این رابطه افزود: سریال شهید بابایی با اختصاص 10 میلیارد ریال از سوی موسسه فرهنگی، هنری بنیاد شهید ساخته می‌شود و همزمان با سریال نیز ساخت فیلم سینمایی با هدف معرفی این شهید بزرگوار آغاز می‌شود.

رئیس ستاد یادواره شهید بابایی تصریح کرد: بسیاری از ابعاد علمی و عملی زندگانی شهید بابایی همچنان برای افراد جامعه و بویژه جوانان ناشناخته است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های متنوع و جامع بتوان با تحقق برنامه‌های فرهنگی و هنری گام موثری در این زمینه برداشته شود.

شهروش با بیان این که سیره عملی و علمی شهید بابایی بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، برگزاری یادواره شهید بابایی در گلزار شهدا، برپایی شب خاطره در دانشگاه بین‌‌المللی امام خمینی(ره)،‌ برگزاری مسابقه رادیویی خاطره‌گویی، برگزاری دعای کمیل، غبارروبی گلزار شهدا و... را از جمله برنامه‌های ایام سالگرد شهادت این خلبان شهید سال‌های دفاع مقدس عنوان کرد.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار امیدواری کرد سال آینده یادواره بزرگداشت شهید سرلشگر بابایی در قالب همایشی کشوری در قزوین برگزار شود.

قزوین ــ خبرنگار جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها