هفدهمین دوره بازی‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان با عنوان روز جهانی کودک و یادواره حاج محمد تقوی‌نیا، پیشکسوت داوری در سالن 6 هزار نفری اردبیل آغاز شد. به گزارش خبرنگار جام‌جم، در این دوره از مسابقات تیم‌های روسیه، ازبکستان، ترکمنستان، آذربایجان و منتخب کشورمان حضور دارند که به مدت دو روز به رقابت خواهند پرداخت.
کد خبر: ۱۸۴۲۵۸

در آیین افتتاح این مسابقات که رئیس فدراسیون کشتی و جمعی از مسوولان کشوری و استانی حضور داشتند استاندار اردبیل توسعه ورزش را مهم‌ترین سیاست دولت عنوان کرد و گفت: اهتمام دولت به مقوله ورزش و حمایت از قهرمانان ستودنی است.

علی نیکزاد به ساخت 17 سالن ورزشی و در دست احداث بودن 16 سالن جدید اشاره کرد و افزود: سرانه ورزش در استان اردبیل در سه سال گذشته به 56/. متر مربع رسیده است.

برگزاری جام فوتبال سرداران اردبیل بعد از 10 سال وقفه

دومین دوره فوتبال جام سرداران استان اردبیل بعد از 10 سال وقفه در اردبیل برگزار می‌شود.
به گفته رئیس هیات فوتبال استان، این مسابقات بعد از 10 سال وقفه به دلیل عدم تامین اعتبار، از امسال مجددا راه‌اندازی خواهد شد.

فرهنگ رحیمی به خبرنگار جام‌جم گفت: در مسابقات امسال که اوایل مردادماه آغاز خواهد شد؛ دو تیم لیگ برتری، یک تیم خارجی و تیم منتخب اردبیل شرکت خواهند کرد.

اولین دوره این جام که با حضور تیم‌های همای تهران، نساجی مازندران، منتخب اردبیل  و نفتچی جمهوری آذربایجان در سال 78 برگزار شد با قهرمانی تیم نفتچی به پایان رسید.

اردبیل ــ خبرنگار جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها