3 مرد شرور که پس از اغفال دختر جوانی، او را به منزلی در شاهین‌ ویلای کرج منتقل و پس از تهیه فیلم غیراخلاقی از وی، قصد داشتند آن را از طریق بلوتوث انتشار دهند، با هوشیاری ماموران انتظامی استان تهران ناکام ماندند.
کد خبر: ۱۷۳۹۲۳
سرهنگ اصلانی، فرمانده انتظامی کرج با اشاره به خبر دستگیری این سه شرور روز گذشته به خبرنگار «جام‌جم» گفت: ساعت یک بامداد 17 اردیبهشت امسال، ماموران کلانتری 19 باغستان کرج، هنگام گشتزنی در خیابان متوجه یک دستگاه خودروی پراید شدند که بسرعت به سمت بلوار اشتراکی در حرکت بود و مرد میانسالی با حرکات دست، تقاضای کمک می‌کرد.

ماموران که به موضوع مشکوک شده بودند، خودروی پراید را تعقیب کردند و ناگهان متوجه شدند، مردی از داخل خودرو به بیرون پرتاب شد و راننده خودرو به مسیر خود ادامه داد. بنابراین، ماموران آن مرد را که مجروح شده بود، به بیمارستان انتقال دادند و سپس برای تحقیقات به اداره جنایی پلیس آگاهی استان تهران منتقل کردند.

مرد مجروح در اظهاراتش به پلیس گفت: با خودروی پرایدم مسافرکشی می‌کردم که 3 مرد جوان از من خواستند آنها را از میدان شهدای کرج به طور دربستی به محله باغستان ببرم.

آنها پس از سوار شدن به خودرو در میانه راه، با تهدید قمه و چاقو مرا به صندلی عقب خودرو انداخته و با زور و تهدید قصد سرقت خودروی مرا داشتند.

وقتی سارقان به سمت بلوار اشتراکی حرکت کردند، به سختی در خودرو را باز و خودم را به بیرون پرتاب کردم که گشت پلیس متوجه شد و سارقان با خودرو متواری شدند.

فرمانده انتظامی کرج ادامه داد: ماموران با اطلاعاتی که از مرد شاکی به دست آوردند، جستجوی ویژه‌ای را برای یافتن سارقان آغاز کردند تا این که 30 دقیقه بعد از وقوع حادثه اطلاع یافتند خودروی مسروقه در محله باغستان کرج در حال تردد است.

با به دست آمدن این اطلاعات، کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان تهران، به محل یادشده عزیمت کردند و موفق به توقیف خودرو و دستگیری 2 مرد جوان شدند.

با انتقال مردان سارق به مرکز پلیس، آنها در بازجویی خود را صادق و حسین معرفی و عنوان کردند نقشه سرقت خودرو مرد شاکی را همدست آنها به نام آرش طراحی کرده است.

به دنبال اعترافات متهمان، آنها با قرار قانونی بازداشت شدند و تحقیقات پلیسی برای دستگیری آرش  مرد سارق  آغاز شد تا این که مخفیگاه وی در محله شاهین ویلای کرج شناسایی و وی شامگاه 17 اردیبهشت امسال دستگیر شد و در بازرسی از وی گوشی تلفن همراهی به دست آمد که در آن صحنه مربوط به آزار و اذیت یک دختر جوان به ثبت رسیده بود.

با انتقال آرش  مرد سارق  به مرکز پلیس،‌وی در بازجویی راز سیاه جرایم خود را فاش کرد.

آرش  متهم  در اظهاراتش به پلیس گفت: من و دوستانم 2 روز پیش هنگام گشتزنی در یکی از پارک‌های کرج با دختر جوانی آشنا شدیم که از منزلش فرار کرده بود. پس از  فریب وی به کشاندن او به یک منزل اقدام به تهیه فیلم‌های غیراخلا‌قی از او را نموده و قصد اخاذی از او و خانواده‌اش را داشتیم.

بنا بر این گزارش، متهمان با قرار قانونی بازداشت شدند و تحقیقات تکمیلی از آنها برای فاش شدن راز دیگر جرایم متهمان و شناسایی هویت دختر فراری که از وی فیلم غیراخلاقی تهیه شده است، ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها