در ادامه برنامه‌های تفریحی جهت رفاه حال مسافران نوروزی قشم، شب گذشته جشن بادبادک‌ها در کنار آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۵۷۳۶

رییس اداره تربیت بدنی قشم روزجمعه به ایرنا ، گفت: هیات ورزش‌های همگانی با همکاری ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی قشم، جهت فراهم کردن ساعاتی خوش برای گردشگران و مسافران نوروزی، اقدام به برگزاری جشن بادبادک‌ها نمود.

غلامعلی دانشور، افزود: این جشن مورد استقبال خوب مسافران نوروزی که از اقصی نقاط میهن اسلامی برای گذراندن تعطیلات به جزیره قشم سفر کرده‌اند قرار گرفت.

وی، خاطرنشان کرد: در جشن بادبادک‌ها که با شعار «سلام هموطن» و در پارک ساحلی قشم در کنار آبهای نیلگون خلیج همیشه‌فارس ایران برگزار شد، مسافران مشتاق به همراه خانواده و بخصوص فرزندان خود و همچنین ساکنین شهر قشم در این جشن، شرکت کردند.

دانشور گفت: در پایان این جشن به قید قرعه به 20 نفر از شرکت کنندگان، جوایزی اهدا شد.

ستاد تسهیلات سفرهای دایمی قشم جهت رفاه‌حال مسافران نوروزی، با برگزاری جشنواره‌های مختلف، سعی در ایجاد فضایی شاد و مفرح و به یاد ماندنی برای مسافرانی که جزیره زیبای قشم را جهت تعطیلات نوروزی خود انتخاب کرده‌اند، درنظر گرفته و همه شب با برگزاری جشن‌های گوناگون، به شرکت‌کنندگان به قید قرعه، جوایزی اهدا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها