تلفنهای گویای وزارت راه و ترابری در زمینه هواشناسی، وضعیت راه های کشور، حرکت قطارها و هواپیماها در کلیه ساعات شبانه روز و در کلیه ایام آماده پاسخگویی به شهروندان است.
کد خبر: ۱۶۵۲۸۰

به گزارش روابط عمومی وزارت راه و ترابری، تلفن 139 آماده پاسخگویی در زمینه حرکت قطارها و اطلاع از آخرین وضعیت قطارها است؛ ضمن اینکه تلفن 134 سازمان هواشناسی نیز آماده پاسخگویی به شهروندان در زمینه وضعیت هوای کلیه نقاط و راه های کشور، اطلاعیه های هواشناسی و توصیه به شهروندان است.
 
تلفن 141 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز آماده پاسخگویی در مورد دریافت ایمن ترین مسیر و اعلام اطلاعیه ها است، با تماس با تلفن گویای 141 می توان از وضعیت و مکان پمپ بنزین های مسیر حرکت خود اطلاع یابید.

همچنین با شماره تلفن 88925252 می توان وضعیت راههای کشور را از طریق نمابر دریافت کرد، سامانه تلفن گویای 199 نیز پاسخگوی اطلاعات پرواز در زمینه دریافت اطلاعات پروازها، جدول زمانی آنها از طریق نمابر، فکس و ارتباط با اپراتور است.
 
بنابر این گزارش، اداره کل روابط عمومی این وزارتخانه نیز با شماره تلفن 82244090 و 82244091 آماده دریافت کلیه انتقادات، پیشنهادات و مطالب شهروندان در حوزه حمل و نقل است و در این راستا کلیه شهروندان  می توانند جهت دریافت اطلاعات کامل در زمینه راه های کشور، قطارها، هواپیماها و وضعیت هوای کلیه مسیر ها به پایگاه اینترنتی وزارت راه و ترابری به آدرس
www.mrt.ir مراجعه نمایند.

کلیه شهروندان در صورت مواجه شدن با حوادث غیرمترقبه و نیاز به خدمات درمانی و بهداشتی و حضور پلیس در کلیه راه های کشور می توانند با شماره تلفنهای 110 و 115 تماس بگیرند، سامانه تلفن گویای 199 اطلاعات پرواز و شماره تلفن ارتباطات مردمی 44659004 جهت پاسخگویی به سوالات هموطنان گرامی و ثبت انتقادها و پیشنهادها است.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها