قهرمانی رئیس ستاد انتخابات استان شامگاه جمعه در رشت اظهار داشت:اخذ رای در 11 حوزه انتخابیه استان گیلان به اتمام رسیده و شمارش آراء هم اکنون آغاز شده است فقط رای گیری در شهر رشت به دلیل ازدحام پرشور مردم تا ساعت 22 ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۶۴۴۲۰

به گزارش مهر، روح الله قهرمانی گفت: نتایج قطعی انتخابات مجلس هشتم در استان گیلان حداکثر تا ساعت شش صبح شنبه معلوم و به آگاهی ملت شریف گیلان خواهد رسید.

او گفت: ملت بزرگوار گیلان با حضور حداکثری خود در پای صندوقهای رای صحنه های وحدت را خلق و با آرای خود شعبه های اخذ رای را گلریزان کرده اند.

وی گفت: امروز 24 اسفندماه روزی که هر ایرانی از مدت ها پیش انتظارش را می کشید تا با شرکت در انتخابات و تعیین نماینده اصلح گامی موثر و بلند برای تعالی سرافزاری کشورش بردارد.

وی بیان داشت: مردم گیلان از آغازین ساعات رای گیری در شعبات اخذ رای حاضر شدند تا با آگاهی و هوشیاری نماینده مورد نظر خود را انتخاب و به وظیفه دینی و ملی خود عمل کنند.

قهرمانی یادآورشد: مردم همیشه در صحنه گیلان امروز با حضور در 11 حوزه انتخابیه از بین 168داوطلب نمایندگی مجلس 13 نفر را انتخاب و راهی خانه ملت کنند.

در گیلان یک میلیون و 505 هزار و 725 نفر واجد شرایط رای دادن بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها