معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان از اجرای طرح بسیح سلامت نوروزی توسط این دانشگاه در ایام تعطیلات نوروز خبر داد. فرزام بیدارپور در گفت‌وگو با فارس افزود: به منظور حفظ سلامت مواد غذایی مسافران نورزوی و گردشگران، طرح بسیج سلامت نوروزی همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز تا 15 فروردین 87 اجرا می شود.
کد خبر: ۱۶۳۱۱۰

وی افزود: در راستای اجرای این طرح تیم‌های بازرسی و نظارت معاونت بهداشتی و مراکز بهداشت شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی کردستان بر همه توقفگاههای مسافران نوروزی نظارت کامل دارند.

به گفته وی در اجرای این طرح شامل هتل‌ها، میهمانسراها، مساجد، پارک‌ها، جایگاه‌های اسکان موقت مسافران، ترمینال های مسافربری جلوگیری از فعالیت دستفروشان مواد غذایی حساس مانند آبمیوه و بستنی و فرآورده های لبنی در کلیه شهرستان‌های استان نظارت کامل داشته و این مکان‌ها مورد بازدید قرار می‌گیرند.

بیدارپور افزود: برای اجرای این طرح 13 تیم 2 نفره از بازرسان بهداشتی مواد غذایی همکاری دارند و در ایام نوروزی همکارای با ستاد نظارت بر اماکن تسهیلات نوروزی معمول خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت: اگر چنانچه تخلفی در اماکن یاد شده مشاهده شود، برخورد خواهد شد و در ستاد استان نیز تعدادی بازرس بر عملکرد شهرستان‌های تابعه نظارت می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کردستان با چاپ و تکثیر اطلاعیه های بهداشتی و نصب پلاکارد در نقاط ورودی و اماکن بین راهی و اطلاع رسانی از طریق شبکه استانی سعی در فراهم کردن مسافرتی عاری از هر نوع حادثه و بیماری برای همنوعان و مسافران نوروزی دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها