سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از لغو پیمان شهرداری قم با سه شرکت بخش خصوصی به جهت عدم ارائه خدمات رفت‌وروب شهری خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۱۰۸

حسن بختیاری در گفت‌وگو با فارس در قم گفت: از مدت‌ها قبل شهروندان 3 ناحیه شهری قم از نحوه جمع‌آوری زباله‌ها و رفت‌وروب شهری ابراز نارضایتی کردند و برخی اعضای شورای شهر و شهرداری نیز برای بازرسی از این نواحی چندین مرحله اقدام کردند که گزارش مردمی و معاونت خدمات شهری شهرداری قم صحت داشت.

وی ادامه داد: چند بار به مسئولان این شرکت‌ها توصیه شده تا خدمات مناسب‌تری به شهروندان ارائه کنند اما در روند فعالیت آنها تغییری صورت نگرفت.

بختیاری افزود: بر این اساس شهرداری قم با ارائه لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر، خواستار لغو پیمان با این 3 شرکت بخش خصوصی و به‌ کارگیری 90 نیروی انسانی موقت جهت رفت‌وروب و جمع‌آوری زباله‌های شهری شد.

وی گفت: لایحه شهرداری قم نیز در این خصوص در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مطرح و پس از اعلام نظر اعضا و رأی‌گیری، به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم، تعداد شرکت‌های بخش خصوصی که برای جمع‌آوری زباله و تمیز کردن شهر قم با شهرداری پیمان دارند را 14 شرکت برشمرد و یادآور شد: شهرداری قم برای تسهیل در امور نظافت شهری و ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان، عملیات رفت‌وروب و جمع‌آوری زباله‌های شهری را به بخش خصوصی واگذار کرده و اگر قرار باشد این شرکت‌ها به تعهدات خودشان عمل نکنند، طبق مفاد قرارداد لغو پیمان می‌شوند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها