استاندارگیلان گفت: ایجاد نمایشگاه بین‌المللی و دائمی در گیلان نبوغ، قابلیت‌ها و هوشمندی استان را به نمایش می‌گذارد و موجب رونق اقتصادی و افزایش سرمایه گذاری است.
کد خبر: ۱۶۳۱۰۵

 به گزارش فارس، روح الله قهرمانی چابک امروز در مراسم کلنگ زنی نمایشگاه بین‌المللی گیلان در رشت افزود: با توجه به زیربناها و زیرساخت‌های موجود مکان مرکز نمایشگاه دائمی، می‌توانیم امیدوار باشیم که این نمایشگاه زودتر از موعد مقرر ساخته و آماده شود.

وی تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظف و مکلف هستند این کار بزرگ را دنبال کنند و همه نوع همکاری و پیگیری های اساسی را داشته باشند تا بتوانیم یک نمایشگاه خوب برای تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران استان فراهم آوریم.

رضا پاک سرشت رئیس سازمان بازرگانی گیلان نیز در ادامه این مراسم گفت: احداث نمایشگاه دائمی در گیلان از مصوبات سفر هیئت دولت به این استان است که با پی گیری‌ها و انجام جلسات مکرر توانستیم این محل را انتخاب کنیم و امروز شاهد کلنگ زنی احداث آن باشیم.

نمایشگاه بین المللی گیلان در زمینی به مساحت 6 هکتار که تا 8 هکتار نیز قابل توسعه است، با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با اعتبار 3 میلیارد ریال از محل کمک های بلاعوض مشوق‌های صادراتی و 3 میلیارد ریال نیز از محل بودجه های استانی و با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران در کیلومتر 5 رشت به انزلی جنب پلیس راه ساخته می شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها