فرمانده انتظامی خراسان شمالی اعلام کرد: به منظور تامین امنیت انتخابات در این استان، 4 هزار نفر مامور انتظامی پیش بینی شده است. سید علیرضا حسینی در گفت‌وگو با فارس در بجنورد گفت: این تعداد مامور برای حضور در 610 شعبه اخذ رای در سطح خراسان شمالی ساماندهی شده‌اند.
کد خبر: ۱۶۳۱۰۳

وی تاکید کرد: وظیفه نیروی انتظامی در بحث انتخابات تامین امنیت است و در این راستا تلاش خواهد کرد تا در حوزه های رای گیری و از آرای مردم محافظت کند.

این مسئول برقراری نظم و امنیت در حوزه سازمانی و فراهم کردن مشارکت فعالانه خانواده نیروی انتظامی را از دیگر وظایف این نیرو در ایام انتخابات مجلس توصیف کرد.

وی وفاداری به اسلام و اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه، شجاعت، جسارت و ساده زیستی را از مهم‌ترین خصوصیات کاندیداهای اصلح برشمرد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی یادآور شد: حضور پرشور مردم در 24 اسفند و انتخاب کاندیدای اصلح می‌تواند آینده پرفروغی را برای مجلس هشتم رقم بزند.

خراسان شمالی در انتخابات مجلس هشتم دارای 3 حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان و جاجرم، اسفراین و شیروان است که 610 صندوق ثابت وسیار نیز برای جمع آوری آرای شهروندان این استان در نظر گرفته شده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها