رئیس سازمان بازرگانی استان یزد گفت: سازمان بازرگانی استان یزد هم زمان با سراسر کشور طرح نظارتی ویژه نوروز 1387 را با بهره‌گیری از تمام امکانات و نیروها از اول اسفند 1386 تا 15 فروردین 1387 برگزار می‌‌کند.
کد خبر: ۱۶۲۷۹۰

به گزارش فارس،  مهراب اسکندری با بیان اینکه این طرح به منظور جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به خصوص در روزهای پایانی سال که تقاضا برای کالا و خدمات افزایش می‌یابد برگزار می‌شود در دو مرحله مقدماتی و عملیاتی با محورهای عمومی و تخصصی انجام می‌‌گرد.

وی افزود: از موارد مهم نظارتی در این طرح، نظارت ویژه بر میوه و مرکبات به خصوص پرتقال، سیب و نارنگی، نظارت ویژه بر مراکز نگهداری کالا، سردخانه‌ها و انبارها و بررسی میزان موجودی کالا در اول و پایان دوره ذخیره‌سازی و نظارت ویژه بر رعایت نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور برای کالا و خدمات ارایه شده به مردم که در این راستا از توان اتحادیه‌ها در همگانی کردن نصب برچسب قیمت کالا و خدمات و الصاق نرخنامه تائید خواهد شد.

رئیس سازمان بازرگانی استان یزد همچنین از مردم سطح استان درخواست کرد به محض مشاهده تخلفاتی همچون عدم نصب برچسب قیمت، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، کم فروشی، حراج غیرمجاز، مراتب را با شماره تلفن (124) ستاد خبری این سازمان و یا ادارات بازرگانی شهرستان‌ها اطلاع دهند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها