استاندارآذربایجان غربی بر تنظیف و زیباسازی شهرهای استان برای استقبال از میهمانان نوروزی تأکید کرد. به گزارش ایسنا، دکتر رحیم قربانی در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی گفت: ورودی های شهر به عنوان اولین نقطه از شهرها در معرض دید مسافران نوروزی قرار دارند که باید نسبت به زیباسازی آنها اقدام کرد.
کد خبر: ۱۶۲۷۸۴

وی با انتقاد از تأخیر پروازهای فرودگاه ارومیه و سرگردانی مسافران، خواستار ساماندهی پروازها در ایام تعطیلات نوروزی شد و با تأکید بر توقف حفاری معابر، گفت: شهرداری ها موظف هستند در اسرع وقت چاله ها، ناهمواری‌های جاده ها و خیابان های شهر را ترمیم و بازسازی کنند.

استاندارآذربایجان غربی کنترل قیمت اماکن اقامتی و اقلام مورد نیاز مسافران نوروزی را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: توجه به خدمات‌دهی غذاخوری ها، بیمارستان ها، مراکز اوژانس، موزه ها، اماکن تاریخی و گردشگری می‌تواند در جذب رضایت و پذیرایی بهتر از مسافران نوروزی موثر باشد.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی آذربایجان غربی نیز گفت: برای راهنمایی بیشتر مسافران نوروزی در استان 50 پایگاه اطلاع رسانی فعالیت خواهند کرد.

محمد اشتری افزود: امسال قیمت هتل ها در ایام نوروزی نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش یافته است.

وی برگزاری تورهای یک روزه بازدید از مکان‌های دیدنی استان، تهیه و توزیع 30 هزار جلد نقشه راهنمای مکان‌های دیدنی استان و آموزش 50 نفر از دانشجویان رشته جهانگردی به عنوان راهنما را از جمله فعالیت های ستاد تسهیلات نوروزی استان در سال جاری عنوان کرد.

 
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها