مسابقات شمشیربازی جام جهانی یزد با شناخت نفرات برتر به پایان رسید. به گزارش ایسنا، مسابقات جام جهانی شمشیربازی کلاس A که در یزد به مدت سه روز در ورزشگاه اصلی این شهر برگزار شد که در قسمت بانوان نود و دو شمشیرباز از دوازده استان داخلی و چهار کشور خارجی حضور داشتند که در پایان در اسلحه‌ی "اپه المیرا خداوردی‌ها" قهرمان شد. حمیده زاده‌علی در جای دوم ایستاد، زهره صبرزاده و پولادیان از ارمنستان مشترکا سوم شدند.
کد خبر: ۱۶۲۳۸۲

در اسلحه فلوره نیز فرنوش علیپور در صدر ایستاد، سوده حسن‌لو دوم شد، شیما مومنی و نگین کافی به طور مشترک در جای سوم ایستادند.

در اسلحه‌ی سابر تئودورا کافیانی از گرجستان مدال طلا را از آن خود کرد، صوفیو کافیانی هموطن وی در جای دوم ایستاد، شنوا کوبیاشویلی از گرجستان و سعیده خانی از ایران مشترکا سوم شدند.

در قسمت مردان که 113 شمشیرباز از 8 کشور جهان حضور داشتند در اسلحه فلوره ساموئل چنبیچ از سوییس قهرمان شد، دادیس وادوغلو از ترکیه دوم شد، فهد عبدالرحمن الفارسی از کویت و ارکان از سوییس مشترکا سوم شدند.

در اسلحه اپه دادیس وادوغلو از ترکیه قهرمان شد، آرش جمشیدی از ایران مکان دوم را به خود اختصاص داد، محمد رحیمی سوم شد.

در اسلحه سابر، ماگادزه از گرجستان مدال طلا را بر گردن آویخت، وازادزه هموطن وی در مکان دوم ایستاد مسعود فتوحی از ایران و آیدین علی از ترکیه مشترکا سوم شدند.

بر اساس این گزارش، هم‌چنین چاک ویلوکوفسکی لهستانی، ناظر فدراسیون جهانی شمشیربازی در این رقابت‌ها بود که از برگزاری رقابت‌ها ابراز رضایت کرد.

 
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها