مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: 57فقره مجوز احداث مجتمع خدماتی و رفاهی در آزادراه تبریز – زنجان از سوی این دفتر صادر شده است.
کد خبر: ۱۶۲۲۵۹

به گزارش ایسنا، جلال الدین حیدری در نشست بررسی احداث مجتمع های رفاهی بین راهی در آذربایجان شرقی با مسوولان این استان، افزود: ما امیدواریم تعدادی از این مجتمع ها تا پایان سال جاری در مسیر آزادراه تبریز – زنجان تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

وی از ارایه تسهیلات ویژه برای متقاضیان احداث مجتمع های رفاهی و خدماتی بین راهی خبر داد و اظهارداشت: در این راستا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تسهیلات خاصی در زمینه انشعاب آب، برق، تلفن و گاز در نظر دارد.

به گفته این مقام مسوول تاکنون در کشور یک‌هزار و 302فقره موافقت اصولی برای احداث و تجهیز مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور صادر شده است.

در ادامه این نشست، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان شرقی نیز ضمن ارایه گزارشی از روند احداث مجتمع های خدماتی و رفاهی در جاده های استان، گفت: امسال شش مجتمع در جاده‌های مواصلاتی استان به مورد بهره‌برداری رسیده است که امیدواریم این تعداد تا پایان امسال به 10 عدد افزایش پیدا کند.

علی فیروزی افزود: طبق برنامه زمان بندی به زودی 34واحد مجتمع خدماتی و رفاهی در سطح جاده‌های استان احداث خواهد شد.

 
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها