شهردار زاینده رود گفت: یکی از برنامه‌های مهم سال آینده این شهرداری تلاش در جهت تبدیل این شهر به قطب گردشگری استان اصفهان است.
کد خبر: ۱۶۱۷۱۶

سیدمحمدرضا سامع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان افزود: تبدیل شهر زاینده رود به قطب گردشگری نیازمند طرح‌های زیر بنایی مانند ممیزی املاک و شرح های تفصیلی است که در حال حاضر این موارد در حال پیگیری است.

وی یکی از اهداف مهم شهرداری‌ها را اعتمادسازی میان مردم دانست و اظهار داشت: ارتباط اندک میان شهروندان با این نهاد و عدم آگاهی آنان نسبت به عملکرد شهرداری همواره به عنوان یکی از مسائل آزار دهنده مطرح بوده است.

شهردار زاینده رود با تاکید بر شناساندن جایگاه شهرداری ها به مردم ادامه داد: بزرگداشت یکصدمین سالگرد تاسیس شهرداری ها فرصتی است که می توان با بهره برداری بهینه از آن و اعتمادسازی، کارها را نسبت به گذشته با سهولت و روانی بیشتری انجام داد.

وی با اشاره به تاسیس شهرداری زاینده رود در سال 79 تصریح کرد: از زمان تاسیس شهرداری تاکنون با تلاش و زحمات بسیار این نهاد تغییرات موثر و زیادی در جهت آبادسازی و ارائه خدمات شهری به شهروندان انجام داده است.

سامع با بیان اینکه تحقق مدیریت واحد شهری بسیاری از مشکلات موجود در شهرها را مرتفع می‌کند، گفت: یکپارچه سازی خدمات شهری علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها اثربخشی بیشتری برای شهروندان به همراه خواهد داشت.

وی بودجه شهر زاینده‌رود در سال جاری را یک میلیارد و 500 میلیون تومان برشمرد و افزود: 13 هزار نفر در این شهر زندگی می‌کنند و سرانه فضای سبز هر شهروند 3 مترمربع است که انتظار می‌رود در سال آینده به 2 برابر میزان موجود افزایش یابد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها