جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با تلاش و همت نیروهای نظامی و انتظامی و همکاری خوب و موثر مردم امروز کردستان یکی از استان‌های امن و قابل قبول در کشور است.
کد خبر: ۱۶۱۷۱۵

مراد جعفری در گفت‌و‌گو با فارس در سنندج با اشاره به این‌که در اوایل پیروزی انقلاب استان کردستان توسط گروهک‌ها و افراد ضد انقلاب نا امن شده بود افزود: امروز به میمنت جمهوری اسلامی و این نظام الهی استان کردستان حتی در نقاط صفر مرزی نیز از امنیتی پایدار برخوردار است.

وی در ادامه به مأموریت‌های سنگین نیروهای انتظامی در اسفند ماه جاری اشاره کرد و گفت: امنیت برگزاری انتخابات و دوران تبلیغات کاندیداهای نمایندگی مجلس هشتم مقوله بسیار سنگینی است که نیروهای انتظامی آن را برعهده دارند.

جعفری همچنین از روز چهارشنبه سوری و ایام تعطیلات نوروز به عنوان مقوله‌ای سنگین‌تر که همه مأموریت های نیروی انتظامی را تحت شعاع قرار می‌دهد نام برد و تصریح کرد: برای برقراری نظم و امنیت و همچنین پیشگیری از وقوع بی نظمی احتمالی تدابیری اندیشیده شده و نیروهای انتظامی استان از بیستم اسفند لغایت 16 فروردین در آماده باش کامل هستند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان همچنین از تقویت صد در صدی عناصر پیشگیری در ورودی‌های شهر، محله ها، محورهای فرعی و محل‌های استقرار مسافران نوروزی در استان خبر داد و افزود: در ایام تعطیلات برای انجام خدمت بیشتر به همشهریان و مسافران تمام نیروهای ستادی نیز به کمک نیروهای عملیاتی، امدادی و پیشگیری می‌آیند.

جعفری اعزام تیم‌های بازرسی برای کنترل و نحوه عملکرد همکاران، ایجاد قرارگاه نوروزی در تمام شهرهای استان، پیشگیری و کاهش تخلفات با مباحث آموزشی و ارشادی، استفاده از نیروهای بسیج برای بحث امنیت، توجیه و تقویت ایستگاه‌های بازرسی، آموزش صنوف مختلف و نگهبانان محله، برخورد قاطع با مزاحمان و در صورت لزوم استقرار نیروهای انتظامی در جایگاه‌های عرضه سوخت را از برنامه‌های نیروی انتظامی استان درایام تعطیلات نوروز عنوان کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها