مدیر دفتر برنامه‌بزی سازمان گردشگری کشور:

کارمندان دولت تا پایان امسال سفر کارت می گیرند

مدیر دفتر برنامه‌ریزی و توسعه گردشگری سازمان گردشگری کشور گفت: تا پایان امسال به کلیه کارکنان دولت سفر کارت اعطا می شود.
کد خبر: ۱۶۰۲۰۷

به گزارش فارس، جمشید حمزه زاده امروز در جلسه ستاد ساماندهی ویلای های دولتی مستقر در استان های شمالی افزود: برای این کار 5 میلیون سفر کارت از طریق بانک عامل خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی در صدور سفر کارت وجود ندارد خاطر نشان کرد: 10 هزار دستگاه پست بابت این کار خریداری شده است.

حمزه نژاد تاکید کرد: تا پایان امسال تمامی مراکز اقامتی به ایستگاه پست سفر کارت تجهیز می شوند.

این مسئول گردشگری کشور با تاکید بر این نکته که در استان مازندران 52 واحد اقامتی دولتی مشمول طرح واگذاری واحد های اقامتی هستند بیان کرد: دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور به طور جدی اجرای این مصوبه قانونی دولت و مجلس را پیگیری می کنند.

وی اضافه کرد: نرخ‌گذاری و نظارت این واحدها بر عهده سازمان گردشگری است و به همین منظور کمیته کارشناسی متشکل از فعالان این بخش در استان های شمالی و سازمان مرکزی تشکیل شده است.

حمزه زاده گفت: تا پایان امسال 50 درصد این واحد ها در اختیار خود دستگاه‌های اجرایی و نیمی دیگر نیز در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان گردشگری استان مازندران در این نشست با اشاره به محوری شدن ماده 63 قانون برنامه چهارم توسعه مبنی بر واگذاری واحدهای اقامتی به عموم خاطر نشان کرد: اجرای این قانون تبلور تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی است.

رحمت عباس نژاد افزود: بهره‌برداری از واحد های اقامتی در ضابطه اجرایی بودجه 86 قرار داشته و در سال 87 نیز تداوم خواهد داشت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها