سرپرست فرمانداری کرج از احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی در این شهرستان خواست تا برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.
کد خبر: ۱۵۹۹۲۸

محمدجواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با فارس افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار و ثبات یک نظام سیاسی است. لذا احزاب و گروه‌های مختلف که در یک نظام سیاسی فعالیت می‌کنند، می‌بایست هدف اول خود را تشویق مردم به حضور گسترده در انتخابات بدانند.

وی افزود: در آستانه انتخابات آتی که در شرایط بسیار حساس بین‌‌المللی در کشورمان برگزار می‌شود، می‌بایست اختلافات جزئی کنار گذاشته شده و تنها به برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور گسترده مردم بیاندیشیم.

این مسئول گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند تفاوت سلایق برخی از مسئولان در کشور و همچنین اختلاف نظر احزاب و گروه‌های رسمی به مانند اختلافات اعضای یک خانواده است. در نتیجه در مسائل کلان کشور که منافع نظام و مردم می‌باشد همه افراد هم عقیده هستند.

کولیوند در ادامه از احزاب و گروه‌های سیاسی فعال در شهرستان کرج خواست تا مردم را به حضور گسترده در انتخابات تشویق کنند و افزود: خوشبختانه فعالان سیاسی در شهرستان کرج درک صحیحی از شرایط بین‌المللی کشور دارند و امیدواریم مسئولان را در برگزاری انتخاباتی مطلوب بیش از گذشته یاری کنند.

وی در پایان تاکید کرد: با همکاری تمام دستگاه‌های مرتبط، فرمانداری کرج برای برگزاری انتخابات 24 اسفند آمادگی کامل داشته و تمام تهمیدات لازم برای این منظور اندیشیده شده است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها