شهردار منطقه بافت تاریخی و فرهنگی شیراز:

طرح تعریض برخی کوچه‌ها اجرا می‌شود

شهردار منطقه بافت تاریخی و فرهنگی شیراز گفت: از جمله اقداماتی که در دستور کار سال آینده این منطقه قرار دارد، طرح روان بخشی یا تعریض کوچه‌هایی است که باید عبور امدادی از آنها صورت گیرد.
کد خبر: ۱۵۹۶۳۰

به گزارش ایسنا، صارمی زاده در حاشیه حضور در مرکز 137 شهرداری و پاسخگویی به مسایل و مشکلات شهروندان، اظهار داشت: در بودجه پیشنهادی سال آینده، رقم بودجه اختصاصی این منطقه نسبت به سال گذشته دو برابر و نیم شده است که این افزایش بودجه صرف برنامه ها و خدمات عمرانی در سطح منطقه بافت تاریخی و فرهنگی می شود.


وی توضیح داد: عرض کم بسیاری از کوچه های این منطقه اجازه عبور خودروهای امدادی از جمله ماشین های آتش نشانی را نمی‌دهد که جهت تأمین رفاه و سلامتی و امنیت شهروندان باید این معابر تعویض شوند.


صارمی زاده افزود: علاوه بر این کارها، 80 درصد آسفالت معابر این بافت روکش می شود و با جدول گذاری ها نیز معضل آب گرفتگی منطقه در مواقع بارانی، حل می شود. همچنین کوچه های تاریخی نیز بدنه سازی و کف سازی می شوند.


بنا به گفته شهردار منطقه بافت تاریخی و فرهنگی شیراز، عملیات اجرایی پارکینگ حضرتی نیز در سال آینده شروع شده و به احتمال زیاد سه طبقه پارکینگ 4 طبقه طالقانی که ظرفیت کل آن 500 دستگاه خودروست به بهره‌برداری می رسد.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها