فیلم تلویزیونی «یکی از همین روزها» فردا برای گروه فیلم و سریال شبکه تهران کلید می خورد.
کد خبر: ۱۵۵۹۷۱

به گزارش خبرنگار ما، نویسندگان فیلمنامه این تله فیلم ، حسین تراب نژاد و مهدی شیرزاد هستند و کارگردانی کار را راما قویدل به عهده دارد. اما نکته ویژه کار، حضور کامبوزیا پرتوی به عنوان مشاور کارگردان و همچنین فیلمنامه ، در اولین تجربه این کارگردان جوان است. پرویز پورحسینی ، نیما رئیسی ، شبنم قلی خانی و علی دهکردی بازیگرانی هستند که در «یکی از همین روزها» حضور دارند. این فیلم یک فیلم اجتماعی است که چون در مکان های مختلف اتفاق می افتد، می توان آن را یک کار جاده ای هم به حساب آورد.
گرچه از متنی که گروه تولید در اختیار ما قرار داده ، برمی آید که مرگ نقش عمده ای در پیشبرد حوادث داستان داشته باشد: «همه فکر می کنیم که یکی از همین روزها مرگ از راه می رسد و نمی دانیم که در اشتباهیم.
چون مرگ از وقتی زاده شده ایم با ماست و زندگی که طولش از مرگ خیلی کوتاه تر است ، بخش کوچکی از همان میرایی ماست و ما یکی از همین روزها مرگمان را درک خواهیم کرد.»
داستان فیلم درباره مهندس جوانی به اسم پوریاست که بزودی با دختر مورد علاقه اش ازدواج می کند که اتفاقا از نظر طبقاتی خیلی باهم متفاوتند. اما در همین شرایط دچار وسوسه هایی می شود که البته با دیدن یک رویای صادقه که به نوعی خبر مرگ او را همراه دارد، ختم به خیر می شود. ضمن این که به اقتضای شرایط داستان به شمال سفر می کند و در بندر انزلی با فردی به نام شکیبا روبه رو می شود که به این تغییر و تحول بیشتر کمک می کند.نقش این مهندس جوان را «نیما رئیسی» بازی می کند. شبنم قلی خانی هم در نقش ندا، نامزدش در فیلم حضور دارد و علی دهکردی را به عنوان برادر ندا یعنی سامان خواهیم شناخت.
پرویز پورحسینی هم نقش شکیبا را بازی می کند. «یکی از همین روزها» که مناسبت خاصی برای پخش آن در نظر گرفته نشده ، حدودا در 25 جلسه در لوکیشن های مختلفی در تهران و شمال کشور تصویربرداری خواهد شد.
برخی از عوامل و دست اندرکاران دیگر کار هم عبارتند از: ناظر کیفی : عباس نعمتی ، دستیار اول و برنامه ریز: امین قوامی ، مدیر تصویربرداری: بهزاد علی آبادیان ، طراح صحنه و لباس: بهنوش عباسی ، چهره پرداز: آرمین اسماعیلی و منشی صحنه: شیدا سجادیان.
تهیه کنندگی «یکی از همین روزها» را بهروز مفید براساس طرحی از خودش به عهده دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها