: مدتی است که زالو توی شریان جریان کار ما افتاده و به حیات ما قاچاقچیان محترم ، چنگ انداخته است. سینمای ایران نجیب می باشد.
کد خبر: ۱۳۷۷۳۸

حتی یک بار که همسایه ما آمده بود در خانه مان که نمک بگیرد برای آش ، هنگامی که چشمانش به سینمای ما افتاد، گفت : «شما اینجا زندگی می کنید؛» و سینما گفت : «با اجازه پدر و مادرم و معتمدین محل و بقال سرکوچه مان ، بعله.»
آنگاه همسایه مان گفت : «پس آیا زن پسر بنده می شی؛» و سینما پشت چشم نازک کرد و گفت : «وا! خجالت نمی کشین؛ مگه نمی بینین که من چقدر نجیب می باشم؛ تازه قرار است ملی هم بشوم. الان هم دارم درس می خوانم که معناگرا بشوم. دارد نجابت از سر و رویم می ریزد زمین». حالا این سینمای ملی و نجیب مورد اذیت و آزار قرار گرفته ! بنابراین دست اعتراض از حلقوم های متعددی برآمده و ما هم با دست اعتراض «هم حلقوم» شده ، فریاد برمی آوریم که آخه این دیگه چه وضعش می باشد؛!
ما با هزار گرفتاری سی دی فله ای می خریم از قرار دانه ای 125تومان. می رویم رایت می کنیم می فروشیم دانه ای 500تومان. مایه اصلی هم می رسد به دزد کپی فیلم که خودش کلی قضیه می باشد. تازه می خواهند جمعمان هم بکنند و لابد بیندازندمان بغل لات ها و کرکی ها، ما دانشجو می باشیم. ما هنردوست می باشیم. مسوولان مرحمت کنند و فکر کنند یک بار به حال ما البته. ما متذکر می شویم :
1- مسوولان پاسخ بدهند که چرا فیلمها را وقتی ما می خواهیم سی دی آنها را بفروشیم ، اکران می کنند؛
2- چرا فیلمهایی می سازند که بازار ندارد، پس ما از کجا درآوریم ، بخوریم؛
3- چرا وضع سالنها را بدتر نمی کنید که ما بهتر کار کنیم؛
4- چرا اسبابی فراهم نمی کنید که ما فیلمهای 90 دقیقه ای تلویزیون را هم قبل از پخش بفروشیم؛
5- چرا جلوی ورود دی وی دی های خارجی را نمی گیرید که بازار داخلی رونق بگیرد؛
در خاتمه از مسوولان محترم که با حذف برخی صحنه ها در اکران آثار سینمایی موافقت می کنند تا ما بتوانیم نسخه اصلی را بفروشیم ، کمال تشکر را دارا می باشیم. در ضمن از نمایندگان محترم مجلس هم که به جای دیدن فیلم در سینما از سی دی های ما استفاده می کنند ، متشکریم و تشکر ویژه مان به این دلیل است که روی همان سی دی های ما نظر می دهند و باعث رونق بیشتر بازار ما و از رونق افتادن سینما می شوند، اعلام می داریم.
در حاشیه مراسم : در حاشیه مراسم کیک یزدی و نوشابه بین حضار پخش شد.این مراسم در پارک دانشجو برگزار شد.مجید باندراس و کمال ارژینال نیز با هم سر 10 گرم جنس دعوایشان شد که زود فیصله پیدا کرد.در پایان مراسم آیدا کوچولو دختر 8 ساله کامبیز قیصر شعر خوبی دکلمه کرد که بخشهایی از آن را با هم می خوانیم :
سینمای ما نجیبه
نجابتش عجیبه
حمید جبلی خوبه
سینمای ملی خوبه
کیمیایی باحاله
جیرانی بی خیاله
بیضایی پول نداره
کسی رو قبول نداره
سینماگرا فقیرن
خدا کنه نمیرن

سیدشهرام شکیبا
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها