در شبکه استانی سبلان سریالی آماده نمایش شده است که تلاش می کند به نوعی ناهنجاری های اجتماعی را به تصویر کشد.
کد خبر: ۱۳۲۷۰۱

این سریال را که سیدابراهیم جوادخانی کارگردانی کرده ، سایه ای در تاریکی نام دارد که در 13قسمت 45دقیقه ای جلوی دوربین رفته است. سایه ای در تاریکی که البته نام موقت این سریال است مضمونی اجتماعی دارد و به مشکلاتی که جامعه در حال حاضر گریبانگیر آن است مثل تاثیر موادمخدر و قرص اکس در فروپاشی خانواده ها می پردازد.
این سریال در لوکیشن هایی چون دریاچه شورابیل اردبیل ، شهر سیاحتی سرعین ، گردنه حیران ، شهرستان آستارا، بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ، راسته بازار اردبیل ، پلهای قدیمی و...تصویربرداری خواهد شد. این سریال قصه زندگی آدمهایی است که هر کدام به خاطر شرایطی ، ناخواسته اسیر جریاناتی می شوند که هیچ وجه مشترکی با آن ندارند.
آیلار دختر یک آدم متمول است که به دلیل شرایطی که پدرش ناآگاهانه برای او به وجود آورده در دام افرادی گرفتار می شود که سعی می کنند از موقعیت خانوادگی او به نفع خود استفاده کنند. در این سریال بازیگرانی چون شهرام عبدلی ، مجید مشیری ، افسانه ناصری ، بهار ارجمند، ناصر رهنماآذر، مهرام پوردنیا، شهنام چوبی ، فرشید سلامت ، صبا مهری ، حشمت آرمیده ، لعیا میرنصیری ، مریم خدارحمی ، فرهاد طوفان ، طاهر جهانگیری ، مینا سیمزاری ، احمد فیضی ، شهرام پوردنیا، احمد پرستان ، الناز صادقی ، پروین شایگان و...به ایفای نقش می پردازند.
در ساخت این سریال ودود آقامحمدیان (تهیه کننده)، شفیع آقامحمدیان (مشاور پروژه )، نادر وحید (نویسنده)، علی اسماعیلی (طراح صحنه و لباس )، سیامک نیازی (صدابردار)، فرشید علیزاده (تصویربردار)، احسان روناسی (طراح گریم)، بهمن خلایقی (عکاس )، امیر افشار فوطویی (روابط عمومی) و امین راک (مدیرتولید) همکاری می کنند. سایه ای در تاریکی بعد از آماده شدن از یکی از شبکه های سراسری پخش خواهد شد. تاکنون 45درصد از کار تصویربرداری این مجموعه داستانی انجام شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها